6a Sessió STAC 13-14 del Vallès Oriental III

Temes tractats:

  1. PFZ per al proper curs: es fa l’explicació de com s’ha de demanar una activitat de formació per al curs vinent i es fa especial atenció en que els centres demanin un FIC TAC ja que pot ajudar a donar formació i coherència en les actuacions TAC del centre.
  2. El portafolis digital de l’alumne. Es passa la informació sobre el portafolis digital que hi ha al bloc del departament. Es creu que falten propostes d’eines concretes i cal continuar treballant el tema.

  3. Apendre a programar és una bona proposta a tenir present.
  4. Document compartit de seqüenciació d’habilitats TIC. Comentem que aquest nou document revisat ja recull les propostes de continguts clau i competències del document de competències digitals del Departament. Fem una distribució a fi de que cada persona la revisi o la completi. Es tracta del treball personal complementari que ha de fer cada assistent al seminari. Hi ha de data fins el dia 10 de juny. Per ajudar a fer aquesta tasca s’adjunta el document.

     

  5. Proposta de temes per als Seminaris TAC curs 2014_2015. Document.
  6. Valoració SemTAC_13_14. Document.
Aquest article ha estat publicat en Seminaris TAC, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.