Graduació de la 3ª promoció d’alumnes de Formació Professional

El passat dimarts 5 de juliol de 2016, es va celebrar a la Sala Francesc Tarafa de Granollers l’acte territorial de graduació de la tercera promoció d’alumnes de Formació Professional a Catalunya, organitzat pels Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental.

L’acte, que va ser presidit pel director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, el sr. Melcior Arcarons, també va comptar amb la presència de la directora dels Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental, la sra. Carmina Pinya, i l’alcalde de Granollers, el sr. Josep Mayoral, entre altres regidors i autoritats de la comarca del Maresme i del Vallès Oriental.

Parlament d'una alumna de l'INS Thos i Codina

Parlament d’una alumna de l’INS Thos i Codina

Ara bé, els veritables protagonistes de l’acte van ser els alumnes, els professors i els professionals responsables de les empreses col·laboradores, que van tenir l’oportunitat d’exposar la seva experiència en la formació professional dual, destacant-la com una eina imprescindible per lluitar contra la crisi, que permet donar resposta a les necessitats del mercat laboral, tot caminant cap a una major coresponsabilitat entre els centres educatius i les empreses.

Aquest article ha estat publicat en General, Innovació Educativa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.