1. Informacions diverses:
D’entre totes les informacions penjades a la carpeta Drive d’aquesta sessió, destaquem:
- Ideas para un proyecto con tabletas, que complementa la xerrada que es va fer el passat 11 de març al CRP. Imprescindible si el vostre centre es planteja fer el pas.
- És temps de jornades, destaquem la Jornada d’inclusió digital, la Jornada de programació i robòtica a primària i Aumenta.me
- El projecte Nodes per dissenyar web i intranet de centre està en marxa. Els centres interessats només cal que en facin la sol·licitud al portal Àgora.
2. Treball dels grups:
Els materials compartits per tots els grups són visibles per tots els assistents. Val la pena mirar-s’ho ja que s’ha fet molta feina i molt bona, i del tot aprofitable pels altres centre.
- Competència digital: hi ha plantilles de seqüenciació de competències digitals, presentacions del document al claustre i fins i tot exemples de programació.
- PDI: s’està elaborant una presentació per fer més atractiu al claustre la utilització de la PDI, també hi ha un recull d’enllaços de recursos per la PDI.
- Moodle: cadascun dels membres del grup està muntant un curs Moodle que experimentarà amb l’alumnat de Cicle Superior del seu centre, a títol de pilotatge. S’han redactat petites guies d’ajut per iniciar en l’ús i edició de Moodle.
- Portafolis: tenen disponible informació sobre el marc legal, valoracions de diferents plataformes que es poden fer servir i plantilles d’ús. La part de transferència al centre resta pendent.
Acords per la darrera sessió:
- Alguns assistents han demanat un canvi de data. Teniu fins el divendres 27 de març per contestar la consulta i mantenir-la o canviar-la. En cas d’empat, baixa participació o d’altres problemàtiques, es quedarà tal i com estava.
- Aquesta darrera sessió tindrà lloc a l’Escola La Roureda de Tordera, on ens presentaran tota la feina que han fet amb els Bee-bots.
- Els grups de treball han d’anar avançant cap als objectius que s’han marcat de forma telemàtica. Dedicarem la primera part de la darrera sessió a concretar el format publicable del què es compartirà amb la resta de grups i a valorar el funcionament del grup.
MOLT IMPORTANT: Tothom ha de contestar l’enquesta sobre Revista Escolar