3a Sessió del Seminari TAC del Vallès Oriental IV

La tercera sessió del Seminari TAC de Bigues i Riells ha estat dedicada a l’elaboració del Pla TAC.

Primer de tot, hem presentat la “Guia de suport a l’elaboració del Pla TAC“, creada en el marc del Seminari TAC de la nostra zona del curs passat. Aquesta guia pretén ser un document que ajudi els centres que vulguin desenvolupar el seu propi Pla TAC. En la guia s’estructura l’elaboració del Pla TAC en una seqüència de 18 passos que comprèn des de la planificació i diagnosi de centre, fins a l’aprovació i revisió del Pla, passant per la definició d’objectius, desenvolupament de la competència digital, i els protocols TIC / TAC de centre.

Per dinamitzar l’explicació s’ha emprat aquesta presentació en prezi, que mostra l’itinerari seguit per dos centres de la zona que el curs passat van crear el seu Pla TAC, l’Escola Rosa Oriol de Lliçà d’Amunt i l’Escola Les Llisses de Lliçà de Vall. També s’ha lliurat tota la documentació annexa a la presentació.

 

 

Després hem explicat la filosofia i el funcionament de l’aplicació informàtica “Pla TAC de centre”. Ens hem dividit en tres grups i hem fet pràctiques amb l’aplicació. Com a deures de la sessió, els assistents hauran d’enviar l’informe amb un Pla TAC de prova del seu centre.

Per altra banda, a la part de presentació d’experiències didàctiques de centres, la Gemma Costa de l’Escola El Bertí ens ha explicat l’activitat “El debat literari amb moodle“. Aquesta activitat utilitza fòrums de moodle per dinamitzar debats al voltant de la lectura d’un llibre.

Aquest article s'ha publicat dins de General, Seminaris TAC, TAC/TIC i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.