Ús didàctic del material multimèdia

Tenim entre mans un “metabloc”??? Amb aquest nou bloc, estic actuant de professora i d’alumna. Estic donant format al bloc, estic creant articles, i estic reflexionant sobre la utilitat de l’eina i com fer-la atractiva als alumnes perquè l’aprofitin sempre que necessitin referència pel que fa a competència comunicativa en anglès.

Què farem aquí? Espero poder donar als alumnes espais on puguin opinar, penjar material (àudios i vídeos), participar en la tasca docent, proposar activitats, etc. Sembla ambiciós, i requereix d’organització i de temps de preparació i de coordinació de les publicacions al bloc. Espero poder complir les expectatives dels alumnes, que trobin l’eina útil. Crear per crear… ho fan els artistes amb missatge o sense, depèn si tu el vols trobar. No em considero artista, només una aprenent de professora, una col·leccionista de recursos per compartir amb els alumnes. Puc ser una facilitadora d’informació, de tasques, i també puc ensenyar als alumnes a crear el seu propi bloc perquè tinguin els seus materials recollits.

Segur que té possibilitats que cada dia aniré descobrint, una finestra al món.

Dolors Muñoz