Què fem

L’escola bressol Sol Solet consta de tres aules:
– Tortugues 0-1 any
– Pingüins: 1-2 anys
– Dofins: 2-3 anys

En total som 41 alumnes i 5 educadores: La Dolors, la Nati, l’Alba, la Núria i la Beth.

El nostre és un projecte educatiu per a tots els grups d’edat, amb una filosofia basada en el joc i l’experimentació, on els nens i nenes puguin aprendre i desenvolupar-se com a persones úniques gràcies a les seves pròpies conclusions extretes a través d’un contacte directe amb la realitat. Oferim uns aprenentatges que els permetin ser autònoms i respectuosos amb la realitat que ens envolta. Nens i nenes que són diferents però que tenen punts en comú, la seva edat, les ganes de jugar, el desig de conèixer aquest món…

Els pares també participen de manera molt activa a la vida de l’escola. Tenen un paper actiu, implicar-se i corresponsabilitzar-se en tot allò que ens afecta, amb la finalitat d’afavorir valors com la cooperació, la solidaritat i la convivència. Així, la participació de les famílies a l’escola bressol Sol Solet és un dels aspectes importants per a l’educació dels infants. Cal partir de la base que, en aquestes primeres edats, la relació família-escola és bàsica per al desenvolupament i l’educació dels infants.

Pretenem que l’escola sigui un lloc divertit, que gaudeixin dels companys, de les activitats, del material, … i que els ajudi en el seu procés d’aprenentatge.