FORO

6 respostes a FORO

1. Eva Pardos diu:

Quin bloc més xulo!
    Us felicito per la feina feta i espero que s’ompli de bones notícies i fotos tan maques com les que ja heu penjat.

2. Celina diu:

Acabo de ver las fotos de la clase dels dofins haciendo panellets, que guay poder verlas por aqui! Nosotros podemos publicar alguna foto de la Castanyada? o os la tenemos que enviar a vosotras? Un abrazo!

• Llar d'infants Sol solet diu:

Hola Celina, per poder posar fotos al bloc, s’han de publicar mitjançant l’escola, si vols pots enviar-nos les fotos que vulguis i mirarem de publicar-les. Salutacions.

3. Maite Gaspar diu:

Hola guapes!
    Per fi heu aconseguit tenir el bloc!
    Cada vegada us supereu més!
    Sou les millors!!!

Una abraçada i molt bones festes!
    Família Jordan-Gaspar

4. Maite Gaspar diu:

Sou unes actrius bonissimes!!!!
    jajajaja!!!! Molt xulo el vídeo!!!
    Una abraçada!!!

5. Marta Roig diu:

Bona tarda! Us felicito per la festeta de Sant Jordi, va estar molt bé i els nens s’ho van passar pipa, igual que amb tot el que els hi munteu. No m’estranya que l’Elna estigui encantada d’anar a la guarde i demani anar amb la Nati i la Dolors encara que estigui malalta… suposo que això deu voler dir alguna cosa, no? Molt bona feina noies!