EM DIBUIXO

Hem treballat les parts del cos amb pòsters, assenyalant-les als companys i companyes de la classe, fent jocs de mímica…… i per acabar ens hem dibuixat a la pissarra!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *