em sembla que el caxondeo sa acabat
l’any que ve cap a la eso i no sera cosir i cantar….
bueno anims a seguir
ho em de fer tant be com ho estem fent ara
joan vinyals
¡¡¡Eii, unes colonies espactacolars!!!
Hi tornem???
anna de l'a
Les millors colònies de la meva vida van ser genials pero ja s’han acabat.
JANA P. 6è D
Les millors colònies de la meva vida!!!!!!!!!!!
Ara el curs ia s’acaba però l’any que ve a ESO i… SEPARATS!!!!! 🙁
oriol de l'a
Han sigut les millors colònies de tota la meva vida
JOAN VINYALS
us an agradat les colonies?
a mi si!!!!!!!!!!!!!!!
nil
hola soc en nil de 6e A i recomano anar a sau a tothom que s’ho proposi per que mola molt(es molt dibertit?
va estar molt be i sobertot poder-se banyar el pantà de sau
Marta T 6è
L’activitat que em va agradar mès va ser la piragua, ( i mira que no estazva masa convençuda de fer l’activita per culpa del silurssssssss!!) però, mireume n’he surtit viva!!
Tambe em va agradar bastant la BTT pero a l’anada ….. millor no parlarne.En resum ,que han sigut les MILLORS colonies de la meva vida.
ADEU , que un vagi bè!!
Petons!¡!¡!¡!¡!
Marta T 6è A
Jooooo!!! Tot el curs esperant les collonies i …… quin rollo , ja ha passat!!
Si algú rapateix curs podrà tornar anar de colonies al Panta de Sau (Vilanova de Sau).
Vueno…. ja no tinc mes que dir!! Ara toca classe:(
ADEU!!Fins aviat
Glòria S 6èA
Tot el curs de sisè esparant les colònies i han passat volant!!!
Pel que veig, a ningú li ha mossegat un silur ni res per l’estil…Genial!
Ara ens queda l’esprint final i unes vacances merescudes i…cap a la E.S.O!!!
Missatge per a la Marta T: Et caus a la BBT i no et fas ni una rascada i vas a un restaurant i et fas una fisura al peu!!! Ja et val…
Nagore C. 6è B
Jo tinc moltes ganes de que sigui l’estiu i estar de vacances, però… l’any que bé… ja estarem a la ESO… i no en tinc gaires ganes! Diuen que és molt difícil i que s’ha d’estudiar molt!
Gemma R 6èA
A mi em van agradar molt aquestes colònies i m’ho vaig passar molt bé, però ara ja s’han acabat i ens queda molta feina a fer.
em sembla que el caxondeo sa acabat
l’any que ve cap a la eso i no sera cosir i cantar….
bueno anims a seguir
ho em de fer tant be com ho estem fent ara
¡¡¡Eii, unes colonies espactacolars!!!
Hi tornem???
Les millors colònies de la meva vida van ser genials pero ja s’han acabat.
Les millors colònies de la meva vida!!!!!!!!!!!
Ara el curs ia s’acaba però l’any que ve a ESO i… SEPARATS!!!!! 🙁
Han sigut les millors colònies de tota la meva vida
us an agradat les colonies?
a mi si!!!!!!!!!!!!!!!
hola soc en nil de 6e A i recomano anar a sau a tothom que s’ho proposi per que mola molt(es molt dibertit?
va estar molt be i sobertot poder-se banyar el pantà de sau
L’activitat que em va agradar mès va ser la piragua, ( i mira que no estazva masa convençuda de fer l’activita per culpa del silurssssssss!!) però, mireume n’he surtit viva!!
Tambe em va agradar bastant la BTT pero a l’anada ….. millor no parlarne.En resum ,que han sigut les MILLORS colonies de la meva vida.
ADEU , que un vagi bè!!
Petons!¡!¡!¡!¡!
Jooooo!!! Tot el curs esperant les collonies i …… quin rollo , ja ha passat!!
Si algú rapateix curs podrà tornar anar de colonies al Panta de Sau (Vilanova de Sau).
Vueno…. ja no tinc mes que dir!! Ara toca classe:(
ADEU!!Fins aviat
Tot el curs de sisè esparant les colònies i han passat volant!!!
Pel que veig, a ningú li ha mossegat un silur ni res per l’estil…Genial!
Ara ens queda l’esprint final i unes vacances merescudes i…cap a la E.S.O!!!
Missatge per a la Marta T: Et caus a la BBT i no et fas ni una rascada i vas a un restaurant i et fas una fisura al peu!!! Ja et val…
Jo tinc moltes ganes de que sigui l’estiu i estar de vacances, però… l’any que bé… ja estarem a la ESO… i no en tinc gaires ganes! Diuen que és molt difícil i que s’ha d’estudiar molt!
A mi em van agradar molt aquestes colònies i m’ho vaig passar molt bé, però ara ja s’han acabat i ens queda molta feina a fer.