Aquestes darreres setmanes hem portat a terme el darrer taller de Visual i plàstica del curs: el Taller de Color. Vàrem començar amb un seguit d’activitats per familiaritzar-nos amb les barreges de colors primaris creant un cercle cromàtic; la segona activitat va ser més dura: pintar un bodegó, (que després ens vàrem menjar com a aperitiu, ja que ens havia costat tant de pintar); la darrera activitat ha estat la de recrear la paleta d’un pintor fixant-nos en un fragment d’un quadre i imitant-lo de la manera més fidel possible.
Podeu veure els resultats de les vostres obres d’art en aquesta galeria.
Hola a tothom!!!
A mi aixó de les pintures no es que m’agradi molt , peró m’ho e passat de conya fen aquet taller.I el que em va quedar millor (per mi) va ser el cercle cromatic ,perqué era bastant facil….., i també em va quedar bastant va ser la peça del quadre ,peró pensau que era el més dificil…….
Adeu a totes i a tots!!
Petonss…………
a i tambe m’agrada molt fer barreges eee!!!la peça del quadre em va costar molt de fer la meva peça er olt dificil
a mi tambe m’ha agradat molt aquest taler sobretot em va agrada molt fer el budego.
Hola gent!!! A mi m’agrada el taller del color però al barrejar colors mai no em surt el que vull!! És molt difícil!
Recordeu que divendres és el meu aniversari!!! ADÉU!!!!!
Hola!
A mi també m’agrada això de barrejar colors..
Però el treball de dibuixar el gerro amb les fruites no és que em quedés gaire bé..!
Aquest taller m’ha costat una mica!
Adéu!
Aquest taller ha sigut molt complicat, però al final ens en hem sortit.
A mi m’agrada fer barreges, però a vegades per aconseguir el color que vols, estàs molta estona, i no hi ha manera!
M’ha agradat molt el taller de color,barrejar colors es molt divertit perque començen a sortir uns colors que no havies pensat que sortissin!!!!
Ha sigut molt divertit, però una mica complicat!!!!!
El que més ens ha agradat ha sigut fer el quadre
adeu
JO TROBO QUE EL TALLER DE PINTURA MH’A AGRADAT MOLT SOBRETOT ELS COLORS M´ENCANTA BARRAJAR PINTURA I FER PASTETES
CLARA CASTELLA 6eC
Va ser molt divertit aquell taller.
Pero no ens va quedar gaire be!!!!!!!!!!