En aquest apartat anirem publicant fotos/videos de les nostres festes, sortides i activitats d’aprenentatge.
Ja estan aquí les fotos de la sortida a la Barcelona Modernista (l’Illa de la Discòrdia, Pedrera i Parc Güell)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SAXU_oDE2Pc&feature=youtu.be[/youtube]
El passat 31 d’octubre els nois i noies de cicle superior de l’escola van preparar la festa de Halloween amb la mestra d’anglès Paqui. Tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir dels jocs a l’aula de 5è i del túnel del terror de 6è. Es va fer una gran tasca, i per tant, una gran festa, mireu les fotos que ho demostren!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AFZ0VvW01Ew&feature=youtu.be[/youtube]
El curs 2011-2012 vam fer moltes coses divertides: sortides, festes, la Milla, la Lligueta… i també vam aprendre molt! Us deixem unes fotos que ho recordent, esperem que aquest any també ens fotografiem igual de contents/es.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nlnAxA9KYOQ&feature=youtu.be[/youtube]
Un video per recordar la festa Miguel Hernández del passat curs, potser és un video massa llarg però ha estat molt complicat fer una selecció de les 399 fotos que es van fer!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RPzP7pPjz5M&feature=youtu.be[/youtube]
moltes gracies a totes les proffes ke an agut a l´escola del miguel hernadez jajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂 no es per tanto e professss
MONICA ET BOLIA DIR KE ACETS ANYS KE ESTA EN ACESTA ESCOLA M ´ AGRADAT MOLT KE TU I LA BEA EM DONESSIS CLASSES GACES PER TOT MONICA I BEA
monica POSARAS ELS FOTOS DE FESTA DE MIGUEL HERNANADEZ ?
ELS FOTOS DE JOCS FRORALS ?
DE SANT JORDI ?
DELS BICICLETES ? ???????/??/?????????????????????????????????????????????????????????????????/
monica no hi ha mes videos
Monica quan penjarem els fotos de final de curs de 2012.
DE festa de cumiat de sise
ay. monica no m’agradad els fotos de halloween o(︶︿︶)o 〖<(︶︿︶)_╭∩╮╭∩╮〗
no t’agraden… quin és el motiu?
posa aquest video La Historia de Amanda Todd (sub espanol)
molt bé Mónica , gracies per penjar el video del modernisme
HOLA!!!!
Monica em pots pota tres musica sisplau ?
un ques es diu: tu jaane na i el seguen es diu: piya ore piya by Atif Aslam i el terser que es diu :ma tenu samja va ki .
Ade grasies!!!!!!!
a mi m´agradat moltisim la festa de galoguin el tenim que repetir per que va ser molt dibertit i mol bonic pero el que em va agradar mes va ser quan els nens i nenes de l´ escola surtien de la classe ploran o rien aixo va ser el que me m`agradat gracies monica
Ja sé que arribo una mica tard per a comentar el video. Però felicitats pel montatge! M’ha fet passar una molt bona estona recordant aquell dia i sobretot, m’ha fet molta il·lusió tornar a veure, encara que sigui per foto, a la Rosana,a l’Amina, a la Salma, a l’ ex-sisè,a la Celes etc., etc…. Per cert l’Adrià té raó amb la música, genial!.
Bon dia Monica Varga que vagi be la nit
m´agradad molt el primer video surten molt macos ens em pasat molt guai quan estem a cinque
m’ha encantat la lluita entre la mort i el doctor
tambe que es volia morir i es va anar la llum
m’ha agradat quant es van baixar
Bé, gràcies aque és llarg han pogut sortir tots els nens de l’escola
m’agrada molt aquest video.
GRACIES LOLI!!!!!!!! : (
que bonica la canço com es diu i el tema es molt bonic amb aquestes fotos
En aquest video hi ha 4 cançons (és una mica llarg perquè estan les fotos del matí i de la tarda) en ordre d’aparició són les següents:
1. “Lo mejor de mi vida eres tú” de Ricky Martin.
2. “Mucho más, mucho mejor” de Jarabe de Palo.
3. “Stand by me” de Ben E. King
4. “Haven’t met you yet” de Michael Bublé.
deres noisss es un plaerr