Mariona 28 maig 2013 at 19:36 A mi també!!! Van ser extraordinaries!!!!!!!!!!!!!!! Les millors. Mariona. Reply ↓
Laura ;) 31 agost 2013 at 15:34 És veritat, Mariona, aquestes colonies han estat les millors. Els millors dies de la meva vida sense dubtar-ho!! Reply ↓
Man agradat molt aquestes colònies
A mi també!!! Van ser extraordinaries!!!!!!!!!!!!!!! Les millors.
Mariona.
És veritat, Mariona, aquestes colonies han estat les millors.
Els millors dies de la meva vida sense dubtar-ho!!