L’ÚLTIMA EXCURSIÓ AMB LA CLASSE

Estimades i  estimats ara ex-alumnes (ja teniu el primer “ex” del vostre currículum personal) de sisè….

Que hi vam ser tots i  que vareu demostrar que heu estat i sou un grup cohesionat (vol dir molt unit) sobretot davant les situacions adverses, com aquests pendents escarpats i salvatges que us vareu trobar…! us felicito un cop més a totes i tots per ser com sou (o almenys per com heu demostrat que podeu ser…) i aquí us penjo les fotos més èpiques de l’excursionisme escolar en els últims 6 anys:

Petits curtmetratges de dibuix animat

Aquesta activitat està realitzada durant el segon trimestre al taller de plàstica de cicle superior.

Ens hem dividit en  tres grups i hem anat a l’aula d’informàtica.  Hem conegut l’entorn de la pàgina web de DOMO ANIMATE.  Amb aquesta tecnologia 2.0. els usuaris poden crear petites pel·lícules amb dibuixos animats.

Aquest treball requereix força paciència e insistència , ja que cada escena que pot durar uns 3 , 4, 5 o més segons conté molts comandaments.  Aquests, són els que fan possible els moviments i el recorregut de la pel·lícula.

A la pàgina del nostre bloc  “ANIMACIONS AMB DOMO – ANIMATE”  les podreu visionar.

Desitgem que us agradin i passeu una estona divertida!

Creatius Publicitaris

Al taller de plàstica del divendres aprenem a fer anuncis per una empresa de viatges. L’activitat consisteix en organitzar un viatge amb activitats i visites. Després fem el cartell utilitzant fotografies suggerents i … MOLTA ATENCIÓ…

Hem après a fer “trucs” amb fotografies! Però millor no parlar-ne. I si deixar-se endur per aquests cartells fotogràfics i somiar amb unes vacances a l’Àfrica o a les altes muntanyes?

Estem fent les mascotes de la bona alimentació

Tots els alumnes de primària de l’escola estem dibuixant amb PAINT una mascota ben eixerida. Hem escollit un aliment saludable i amb la nostra imaginació, arts i habilitats tècniques convertirem aquest en un o una mascota que li dongui alegria a la bona alimentació.
En aquesta finestreta anirem mostrant com evolucionen. Salut!