COMENTARI 1: www.jverdaguer.org (Bloc English)

Primer de tot voldria fer un comentari del que m’ha semblat el bloc english de l’escola Jacint Verdaguer de St. Sadurní d’Anoia.

Crec que és molt interessant tant per educadors, alumnes i pares ja que els primers poden editar-lo, escriure articles, opinions i comentaris i els últims poden veure coses que es fan a l’escola, així com realitzar tràmits a través del propi bloc, com són demanar informació, entrevistes o certificats.

Així doncs per als alumnes el bloc és útil perquè li permet exposar algun tema que hagi treballat a la classe, una reflexió que vulgui compartir amb els companys i a la vegada rebre els seus comentaris. També té tot d’enllaços amb altres pàgines d’interès com per exemple a l’edu365, a activitats JClic, a la pàgina de les 3 bessones,…, per tant si que podem dir que ajuda a integrar les competències TIC amb la familiarització dels hiprvincles, elements multimèdia,…

Potser el que li manca a aquest bloc és potenciar el treball col.laboratiu entre els seus alumnes, i permetre la reflexió sobre la feina feta i l’autoavaluació.