INFORMACIÓ GENERAL

Benvinguts i benvingudes al nou bloc de música de l’escola Petit Estel-La Nova.

Pretén ser una finestra oberta a la classe de música, així que, obriu tots els sentits, desperteu la ment i a viure la música!

Serà una eina útil tant pels alumnes com per les families. M’agradaria que entre tots anessim alimentant aquest espai! Espero els vostres comentaris i aportacions.

Mireia

17 thoughts on “INFORMACIÓ GENERAL

1. Rosa Carreras

Hola Mireia! els Lax’n’Busto fan una activitat que es diu “Rock a les Aules” qe consisteix en que el Salva, el Pemi i el Jimmy van per les Escoles i Instituts i expliquen él procés de composició d’una cançó, parlen dels instruments, expliquen tot el procés de gravació i maquetació d’un disc,… etc. i al final fan un concertet pels nanos assistents. Té molt èxit i a més és una bona idea perque els nens/nois vegin tot el procés de creació des del naixement d’una cançó fins que surt al mercat. A la seva pàgina Web hi ha tota la informació.
    A reveure!

2. MIREIA Post author

Hola!
    Ostres! No ho sabia pas… Amb el que a mi m’agraden els Lax’n!!! 🙂
    Moltes gràcies per la informació! Ho miraré de cara al proper curs.

3. sergi

hola Mireia els videos son molt chulus, i enca ra mes perque els em treballat amb tu buenu fins dijuous.

4. david garrido

hola Mireia,els videos m’han agradat molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. MIREIA Post author

Si et prepares alguna cançoneta o actuació, la pots dur! Fins dijous!

6. Rosa

Hola Mireia, m’alegra que et sembli bona idea això dels Lax. A mí em va agradar molt. A més connecten molt bé amb els nanos.
    Una altra cosa: no podriem fer un NipDap a l’Escola? Són xul.líssims i la Glòria sempre em diu que estaria molt bé. En va veure un del Montcau on surt l’Elen Aroca i se li va encendre la bombeta!

7. MIREIA Post author

Hola Rosa!
    Això del Lipdup, ja ho veurem… Gràcies per la idea!

8. David Gea

Ja he vist el video de la màquina d’escriure i és molt xulo i també el de dibuixos animats, són molt divertits. a veure que més hi penges

David Gea

9. Ariadna Gea

Ja tinc ganes que arribi el dia del concert! I m’agrada molt la cançó de les transformacions.

Ariadna Gea

10. David Gea

una cosa que m’havia deixat; a veure quan ens ensenyes una nova cançó a tota la classe.

BONA NIT!!!!!

David Gea

11. MIREIA Post author

Ariadna, ja queda poc!!!! Aviat penjaré una noticia per recordar-ho!!! Ens ho passarem molt i molt bé!!!

12. Laura, Raquel i Montse

Mireia avui hem entrat al teu blog per primer cop i hem passat una estona molt divertida. Ens ha agradat molt la teva felicitació de Nadal.

13. MIREIA Post author

Hola Raquel, Laure i Montse! Me n’alegro molt que hàgiu visitat el blog de música. De tant en tant feu-hi una ullada, vaig actualitzant sovint!! Que el gaudiu!! I Gràcies per comentar!