CLOENDA DE LES SESSIONS D´EDUCACIÓ ASSISTIDA AMB LA NEULA

Avui ha estat un dia molt especial per al grup d’alumnes del SIEI. Hem celebrat l’última sessió d’educació assistida amb la Neula, la nostra estimada gosseta, amb qui hem compartit grans moments al llarg del curs.

Per commemorar tota la feina feta i l’esforç col·lectiu, hem elaborat una medalla molt especial. Aquesta medalla simbolitza no només el nostre aprenentatge, sinó també el vincle tan bonic que hem creat amb la Neula.

Volem agrair de tot cor a la Laia, la terapeuta, per la seva dedicació, la seva paciència i l’estima amb què ens ha acompanyat en cada sessió. Gràcies per fer possible aquesta experiència tan enriquidora!

Ha estat una aventura plena d’aprenentatges, emocions i, sobretot, molt d’afecte. Ens emportem grans records i esperem retrobar-nos ben aviat amb la Neula.

Gràcies per tot! I , fins al curs que vé!!

Diseño de MARIA ROSA GODIA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *