BENVINGUT TOM!!!

QUÈ ÉS I QUÈ PRETENEM AMB L´EDUCACIÓ  ASSISTIDA?

La  intervenció assistida  amb animals és un programa d’ activitats pensades per procurar una millora física, emocional, social, cognitiva o educativa en les persones.

L’Educació Assistida amb Animals aprofita la capacitat de les mascotes per facilitar el nostre aprenentatge i  ens permet accedir a infants i persones que d’una altra manera es tancarien en si mateixos.

El més important de l´activitat és el vincle afectiu i de confiança que es crea entre les persones i els animals. Tant els animals domèstics com els humans som éssers socials que busquen el suport d’una comunitat o grup familiar. Aquesta activitat està pensada  per ensenyar a l’ alumnat amb  jocs o activitats en les quals intervenen els animals entrenats. La finalitat és adquirir  conceptes o habilitats, donar suport emocional ,  augmentar l’autocontrol , promoure comportaments socials positius i millorar capacitats físiques .

Compartim algunes de les imatges de la primera sessió que vam dur a terme a l´escola el dijous 8 de febrer,