Dia de la llengua materna a Guissona

reduida-1 red3 red4

El passat dia 19 de febrer, el col·legi Mare de Déu del Roser va celebrar el Dia Internacional de la llengua materna amb una trobada al pati. El treball previ va anar a càrrec de l’alumnat de l’Aula d’Acollida que va presentar la paraula Hola, escrita en onze llengües diferents, les pròpies d’aquests nens i nenes: 10 d’alfabètiques, escrites amb caràcters llatí, àrab i ciríl·lic (català, castellà,  ucraïnès, romanès, àrab, wòlof, manding, búlgar, txec, portuguès) i 1 llengua no alfabètica (xinès).

Amb paraules d’aquestes onze llengües, la totalitat de les parlades pels alumnes del centre, van formar un bosc de paraules. Per acabar la festa van cantar la cançó de “les tres bessones al bosc de les paraules”.