Ara que ha començat el nou trimestre he volgut analitzar el meu bloc.
Penso que m’ha anat bastant bé buscant l’informació a internet, però els textos els he d’explicar millor, ja que m’han costat una mica algunes de les entrades que he fet.
També he de vigilar més amb les faltes d’ortografia i els espais.