Projecte CuEmE

L’Escola Sant Pau de Sant Pol de Mar participa, per primer cop, al projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE).

Ja tenim les cooperatives formades:

5è A és Cooper-Sant

5è B és Tots Estem Units (T.E.U)

5è C és 5CT

Al llarg del primer trimestre hem treballat de valent!

En primer lloc, hem après que és una cooperativa i quin és el seu funcionament. Un cop ho hem tingut clar, cada classe ha creat la seva pròpia cooperativa. Per constituir cada cooperativa hem hagut de debatre molt i arribar a acords, i així, hem treballat valors democràtis, de respecte i inclusió. D’aquesta manera hem triat nom, hem determinat el capital social i hem elaborat uns estatuts.

Els nois i noies que ho volien, s’han presentat com a candidats als càrrecs de president/a, secretari/a i tresorer/a. S’han preparat la candidatura i hem votat per escollir els nostres representants.

A través del treball cooperatiu, hem arribat a triar el logo de cada cooperativa. Els dissenys eren molt atractius!

Segons les nostres habilitats, ens hem dividit per departaments. Cadascú de nosaltres, té un carnet de soci que ens identifica.

També, hem estat fent les gestions necessàries per donar d’alta les cooperatives. Ja tenim NIF!

Durant el segon trimestre, estem presentant els nostres prototips. D’aquests, n’haurem de triar deu i tot punt, estem iniciant els preparatius per fer-ne l’estudi de mercat que ens ajudi a valorar els cinc que poden tenir més èxit al mercat.

Si voleu veure fotografies i vídeos del procés, cliqueu aquí