Jocs Florals Escolars

Hola!

A la pàgina web de l’escola us he penjat el vídeo que vam realitzar per als Jocs Florals, així podeu ensenyar a les famílies la feina que vam estar fent.

Espero que us agradi!

www.santjeroni.org

Sortida al Poble Espanyol

El divendres els alumnes de CM vam anar al Poble Espanyol, a Barcelona.

És un indret molt maco, malauradament la pluja ens va dificultar una mica poder gaudir dels seus espais exteriors.

Us deixem unes imatges de l’activitat que vam realitzar, que consistia fer un penjoll fet amb pols de vidre i amb la tècnica d’esmaltat. Vam sortir tots molt contents!

Sant Jordi

El dia de Sant Jordi, els alumnes de 4rt vam realitzar dues manualitats.

També, durant aquesta setmana, vam estar veient les obres de teatre que els alumnes de C. Superior van preparar.

La primera va ser un punt de llibre  amb forma de rosa, que es van endur a casa.

L’altra activitats consistia en portar de casa el nostre llibre preferit i intentar reproduir-lo en una caixa de cereals. Mireu quines capses més xules que van quedar!

FOTOs

Scape room

El dimarts, tots els alumnes de 4rt van realitzar un scape room.

Vam fer grups entre les 2 classes, i havien de trobar unes pistes i resoldre uns enigmes per a poder obrir la porta i poder escapar de la classe per anar a buscar una recompensa pel treball ben fet.

Aquí us deixem unes IMATGES  de l’activitat.

CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA.

Durant les últimes setmanes, l’Aina i la Irena, han estat practicant la lectura en veu alta per les diferents classes de l’escola, perquè eren les representats en el XV certament de lectura en veu alta.

Aquí us deixem unes imatges de la pràctica a l’escola. Si voleu veure les imatges del certament estan a la web de l’escola.

Rube Goldberg

Durant les últimes setmanes a medi hem estat treballant les màquines. Hem vist els diferents tipus que hi ha, les seves característiques i l’energia que necessitaven.

Per acabar la unitat, hem realitzat una màquina Rube Golberg, què és un aparell soficticat que realitza una tasca molt simple, utilitzant la reacció en cadena.

Aquí us deixem unes imatges de la realització de les màquines i finalment un vídeo.