Scape room

El dimarts, tots els alumnes de 4rt van realitzar un scape room.

Vam fer grups entre les 2 classes, i havien de trobar unes pistes i resoldre uns enigmes per a poder obrir la porta i poder escapar de la classe per anar a buscar una recompensa pel treball ben fet.

Aquí us deixem unes IMATGES  de l’activitat.

CERTAMENT DE LECTURA EN VEU ALTA.

Durant les últimes setmanes, l’Aina i la Irena, han estat practicant la lectura en veu alta per les diferents classes de l’escola, perquè eren les representats en el XV certament de lectura en veu alta.

Aquí us deixem unes imatges de la pràctica a l’escola. Si voleu veure les imatges del certament estan a la web de l’escola.

Rube Goldberg

Durant les últimes setmanes a medi hem estat treballant les màquines. Hem vist els diferents tipus que hi ha, les seves característiques i l’energia que necessitaven.

Per acabar la unitat, hem realitzat una màquina Rube Golberg, què és un aparell soficticat que realitza una tasca molt simple, utilitzant la reacció en cadena.

Aquí us deixem unes imatges de la realització de les màquines i finalment un vídeo.