SEQÜÈNCIES

Durant la setmana de Sant Jordi, els alumnes de 4rt van realitzar diferents activitats, una d’elles era fer seqüències.

Les seqüències són contes molt curts, així que per grups van realitzar-ne, aquestes seqüències les hem dut a P5 per a què puguin llegir i ordenar el conte.

Els va agradar molt realitzar aquesta activitat.

Us deixem unes IMATGES de quan van anar a presentar el material a P5

Powtoon grup lila

Aquí teniu les creacions que han fet el grup lila, esperem que us agradin.

Max i Jan

Ígor i Unai

Aina i Neus

Ivette i Sara

Aleix i Mohamed

Abril i Ivonne

Iman i Arnau

Taller “Powtoon” 3r trimestre

Aquest tercer trimestre els alumnes de 3r i 4t estan treballant amb la pàgina web Powtoon, que ens permet crear unes presentacions ben divertides!

Aquí teniu les presentacions del grup groc, esperem que us agradin!

Foix i Emma

David i Denis

Èlia i Kevin

Pau i Nils

Biel i Adrià

Cristina, Paula i Ainhoa

Roger i Duna

Concurs de mones

Aquest mati hem fet una mona individual. Hem retallat una blonda i hem pintat un ou. Desprès hem fet un concurs i hem escollit els ous més bonics.

Aquí teniu els guanyadors.

Els finalistes han estat el Mohamed i el Max de 3r, i la Foix de 4rt. El primer lloc ha estat per l’Ivet A. de 4rt A. Felicitats!!

DIVISIÓ PER DUES XIFRES

Aquí us deixo una activitat Jclic per a practicar les divisions de dues xifres. També us adjunto un document on explica els passos que fem servir per a fer la divisió. Recordeu que més avall, hi ha un article amb el video explicatiu del proccés de la divisió.

JCLIC