HORT

Com ja sabeu, l’escola està muntant l’hort, i estem molt engrescats!

Aquest any els alumnes de 4rt estem participant en uns tallers d’hort impartits per la mancomunitat.

Aquesta setmana hem realitzat la primera sessió, primer vam fer una mica de teoria, per saber com s’ha de plantar, i com hem de cuidar-lo, després vam pujar a l’hort, el vam preparar i finalment vam plantar diferents coses (pèsols, remoltxa, cebes, enciams, plantes aromàtiques….)

Ara només cal esperar a què el temps ens acompanyi i poguem  veure crèixer el nostre hort.

Aquí us deixem unes IMATGES

ENIGMES

Cada setmana us anirem posant un enigma.

El penajrem al blog i també a la classe, un cop sapigueu la resposta, l’heu d’escriure en un paperet amb el vostre nom i deixar-lo en el pot dels enigmes.

Un cop arribi el dia direm la solució i podreu veure si l’heu encertat o no.

Estigueu atents els propers dies que aviat començarem.

Us animem a participar!!!

Recordatori de la reunió de pares.

Tal i com us vam dir a la reunió de pares aquí us deixem les sortides que realitzarem durant aquest curs.

6 NOVEMBRE – Cal Bolet

13 NOVEMBRE – Museu pell d’Igualada

22 GENER – Auditori Vilafranca

19-20 MARÇ – Colònies a Can Ribes ( a Bigues i Riells)

11 ABRIL- Auditori de Vilafranca

3 MAIG- Poble Espanyol

31 MAIG – Jornades esportives a Vilafranca

També recordar que el SEP comença demà 25 de setembre.