1a Conferència Mediterrània de iEARN Pangea

Aquest any és el 30è aniversari d’IEARN: 30 anys compartint projectes col·laboratius en xarxa amb participants de 140 països. Projectes que permeten treballar totes les àrees curriculars, l’àmbit digital, els valors socials i cívics, la competència plurilingüe i multicultural. Per commemorar aquest aniversari, l‘equip de coordinació d’iEARN Pangea (iEARN Catalunya), juntament amb alguns companys dels centres del Mediterrani sud, vam adquirir el compromís d’organitzar la 1a Conferència Mediterrània a Badalona els dies 4, 5 i 6 de juliol.
 
L’equip impulsor i coordinador del programa d’aquesta conferència ha aconseguit reunir en aquests 3 dies entitats, projectes i ponents que ens fan dir que seran unes jornades molt productives. Podeu consultar el programa a la web de la conferència. Hi trobareu, entre d’altresProActiva Open Arms, Stop Mare Nostrum, Najat El Hachmi, Projectes “Fotem el camp” i “El barco del exilio”, Narcís Vives, Eduhack (Fundació Bofill), mSchools… A les tardes hi haurà workshops amb BDN Lab, Make & Learn, Flub del FabLab BCN… Es presentaran també els projectes propis d’IEARN Pangea i dels altres centres IEARN del Mediterrani sud.
 
S’ha demanat al Departament d’Ensenyament que certifiqui la participació en aquesta conferència com si es tractés d’una formació de l’Escola d’Estiu. Tindran certificació qui participi els tres matins i les dues tardes (20 hores) i qui només pugui assistir-hi als matins (15 h).
 
Trobareu el formulari d’inscripció a la web de la conferència.

Per a més informació podeu anar al web de iEARN Pangea.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.