Scratch day

El dissabte 13 de maig de 2017, se celebrarà a nivell mundial l’Scratch Day.

Publicat dins de General, pràcTIC, Recursos digitals, Treball en xarxa | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Concurs: Mobile History Map

Podeu consultar les bases d’aquest concurs a l’annex a les bases dels concursos “mSchools Student Awards – Mobile History Map

Recomanem la participació a l’escenari “El lloc dels fets”

La inscripció restarà oberta fins al 14 de maig del 2017 a les 12:00. Durant el període contemplat des de la publicació d’aquestes bases fins a la finalització del període d’inscripció, els docents podran anar creant i penjant els continguts segons les condicions esmentades en els bases per a cada categoria.

Publicat dins de Concurs, General, pràcTIC, Recursos digitals, Treball en xarxa | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Èxit de la nova maleta de robòtica i programació LEGO Education WeDo 2.0

El CRP ha adquirit per al préstec als centres dos robots LEGO Education WeDo 2.0  amb els qual ens proposem que l’alumnat dels cicles mitjà i superior de Primària aprengui sobre robòtica construint models propis senzills, ja siguin de creació lliure o seguint els existents al programari LEGO Education i ha estat tot un èxit ja que està prestada aquest primer curs per robots solts quinzenalment i sent d’un gran profit.

Publicat dins de Centres, General, pràcTIC, Recursos digitals, Treball en xarxa | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

II Mostra de programació i robòtica dels Barcelonès Nord

El proper 15 de maig de 2017 se celebrarà al Centre Cultural l’Escorxador (NAU 3) de Badalona la II Mostra de Programació i Robòtica del Barcelonès Nord a la qual hi participen, entre altres centres de Badalona i Sant Adrià del Besòs, l’INS Ramon Berenguer IV, l’INS Terra Roja i l’INS Torrent de les Bruixes.

Publicat dins de Centres, Experiències de centre, General, Institut Ramon Berenguer IV, Institut Terra Roja, Institut Torrent de les Bruixes, Recursos digitals | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

L’ESC Riera Alta amb els DM a la celebració de la setmana cultural

L’alumnat de l’escola Riera Alta ha fet servir els dispositius mòbils als tallers de la setmana Santa i ens mostren els diferent s vídeos que han creat al seu nou blog sobre acticvitats TIC.

Aquest són els diferents vídeos que han creat:

Publicat dins de Centres, Experiències de centre, General, pràcTIC, Recursos digitals | Etiquetat com a , , , , , , , | Deixa un comentari