mSchools busca històries | Nou curs amb Scratch Challenge

#mSchoolsbuscahistories. Vols ser la veu de la comunitat mSchools?

Encentem el curs amb una nova missió: donar veu a la comunitat mSchools. Sabem que sou més de 1.800 els docents que heu impulsat la transformació digital a més de 1.700 centres educatius de Catalunya de la mà de mSchools. Ara volem sentir la vostra veu!

Busquem centres, docents, directors de centre i alumnes que ens relatin la seva experiència amb el programa, que comparteixin històries, consells o bones pràctiques. Publicarem els vostres relats i podreu inspirar a altres docents a millorar l’educació.

Emplena aquest formulari d’inscripció fins al 25 d’octubre, describint breument qui ets i què vols explicar-nos.

#ScratchChallenge: Comencem un nou curs amb Scratch

Enguany, mSchools us ofereix Scratch Challenge, un curs basat en materials modulars dirigits a alumnes de segon cicle de primària i primer cicle de secundària.

Scratch és un llenguatge de programació lliure que fomenta el pensament computacional. Més enllà de la creació de programes, els alumnes poden construir històries interactives, simulacions, jocs i animacions.

Accedeix a la web XTEC per a obtenir més informació i descarregar-te els els materials.

Programa d’innovació Tecnologies Digitals per a l’Aprenentatge

El Departament ha publicat la resolució del Programa Innovació Tecnologies Digitals per a l’Aprenentatge.

Podeu trobar tota la informació al portal de centre i a la convocatòria.

Publicat dins de Centres, General, Treball en xarxa | Deixa un comentari

Fotos i centres guanyadors del mSchools awards

Fa uns dies es va celebrar la 4a edició dels mSchools Student Awards, una gran festa on es van premiar 24 iniciatives escollides d’entre les proposades per la comunitat mSchools: més de 35.000 estudiants de 1.800 centres educatius d’arreu de Catalunya que han participat en el programa al llarg del darrer curs escolar.

Pots consultar aquí els 24 equips guanyadors.

Si no vas poder assistir, pots veure aquí les fotos oficials de l’esdeveniment.

Encara sou a temps d’apuntar-vos pel curs vinent si us interessa. Escriu a mSchools@mobileworldcapital.com i us diran com!

Publicat dins de Centres, Concurs, Experiències de centre, General | Deixa un comentari

Scratch day

El dissabte 13 de maig de 2017, se celebrarà a nivell mundial l’Scratch Day.

Publicat dins de General, pràcTIC, Recursos digitals, Treball en xarxa | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Concurs: Mobile History Map

Podeu consultar les bases d’aquest concurs a l’annex a les bases dels concursos “mSchools Student Awards – Mobile History Map

Recomanem la participació a l’escenari “El lloc dels fets”

La inscripció restarà oberta fins al 14 de maig del 2017 a les 12:00. Durant el període contemplat des de la publicació d’aquestes bases fins a la finalització del període d’inscripció, els docents podran anar creant i penjant els continguts segons les condicions esmentades en els bases per a cada categoria.

Publicat dins de Concurs, General, pràcTIC, Recursos digitals, Treball en xarxa | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari