Daily Archives: 21 maig 2013

Educació Física. Tots junts!

Hola esportistes!

Al llarg d’aquest any hem fet un munt d’activitats però d’entre totes elles avui volem parlar-vos del projecte “TOTS JUNTS” que fem a Llinars del Vallès amb la resta d’alumnes de les escoles Damià Mateu i Ginebró.

El primer trimestre vam realitzar una trobada esportiva de tots els i les alumnes de quart per jugar plegats a ping-pong. Ens ho vam passar molt bé. A part de jugar a ping-pong i altres activitats van venir dos jugadors professionals (sí, sí, professionals!) a fer-nos una exhibició; Va ser espectacular!

El segon trimestre vam fer una altra trobada amb els i les alumnes de les altres escoles del nostre poble. Aquesta vegada els afortunats van ser els alumnes de sisè que van reunir-se per jugar a voleibol. Al llarg de tot el matí ens vam repartir en 32 equips que van anar rotant per les diferents pistes. Tot va funcionar perfecte i ens ho vam passar molt bé!

El tercer trimestre la cosa encara ha estat més divertida i els alumnes de segon s’han trobat avui mateix, divendres 14 de juny, per fer una jornada de jocs cooperatius amb els nens i nenes de les escoles Damià Mateu i Ginebró. L’activitat ha acabat amb una gran ruixada d’aigua que ens ha refrescat a tots i totes.