Daily Archives: 3 maig 2013

FIRA DELS LLIBRES.

El dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, a la tarda vam fer la primera fira dels llibres a la nostra escola. Cada nen i nena portava un llibre de casa que ja havia llegit per intercanviar-lo per un altre. Teníem uns tiquets que necessitàvem per canviar-lo per un llibre. Tots els nens i nenes de l’escola vam sortir al jardí davant de la biblioteca on hi havia totes les parades de llibres. Després vam llegir una estona. Ens ho vam passar molt bé i va ser tot un èxit. Ho tornarem a fer l’any vinent.

Alan, Josep i Lara. Alumnes de cinquè B.

VISITA A L’ESCOLA DE QUIM HARO.

El dia 9 d’abril ens va venir a visitar en Quim Haro, l’autor del llibre Quinito quin curs el teu…!

Ens va explicar moltes coses de la seva infantesa i també ens va portar fotos del seu poble i de la seva escola, que és la mateixa que surt al llibre que hem llegit tots els alumnes de cinquè.

Ens va explicar moltes coses del seu nou llibre que es titula Quinito un nou curs.

Vam fer un munt de preguntes i molt amablement en Quim ens va respondre.

Va ser molt divertit quan vam descobrir que de veritat prenia Quina perquè era un nen molt prim. Amb aquesta medicina et venen ganes de menjar.

Pol,  Marina i Edgar. Alumnes de cinquè B