Sentint els rodals de l’escola…

Avui les ratetes (P4B)  han tocat, olorat, escoltat… els rodals de l’escola, i han admirat el paisatge de tardor: els arbres, les fulles, els colors… També  han jugat al parc Taulí.

Després han pensat quin moment li ha agradat més i ho han dibuixat.

Si voleu mirar les fotos  cliqueu aquí.

Si voleu mirar el vídeo cliqueu aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *