Els conillets, els pingüins, les marietes i els elefants hem fet un taller de vidre!
Vam anar d’excursió a la casa “AVENTURINA” i vam fer cendrers de tots colors i alguns, amb els nostres dibuixos!
Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí.
Els conillets, els pingüins, les marietes i els elefants hem fet un taller de vidre!
Vam anar d’excursió a la casa “AVENTURINA” i vam fer cendrers de tots colors i alguns, amb els nostres dibuixos!
Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí.