Què és un ERTO?

En aquest context de crisis sanitària, econòmica i social que hem viscut i que encara estem patint, hi ha hagut una nova paraula que ha aparegut. Es tracta de…

ERTO

Per aclarir una mica en què consisteix un ERTO i què implica aquesta mesura en els treballadors, a sisè ens hem documentat i buscat informació sobre aquest tema. Això ens ha permès entendre-ho una mica millor. Hem recollit la informació elaborant aquests murals tant ben presentats i documentats que podeu veure.

Ara quan sentim els adults o les notícies parlar amb aquests tecnicismes ja sabrem què volen dir!

Maquetes del Sistema Solar

Aquets dies com a tasca de coneixement del medi i plàstica els alumnes de sisè han estat construint una maqueta del Sistema Solar. Després de buscar informació sobre els diferents elements que en formen part han fet unes molt bones creacions per representar-lo.

Les voleu veure?

Fem música!

Aquestes darreres setmanes des de l’àrea de música també hem estat practicant diferents peces amb la flauta. Aquí podeu veure com alguns alumnes de sisè interpreten diferents cançons que s’han preparat molt bé. Ho fan genial! Oi?

Animeu-vos a fer música! I recorda… LA MÚSICA ALIMENTA L’ÀNIMA.

Expressions orals de castellà

Aquests dies des de les cases de La Llagosta i voltants els alumnes de 6è han estat fent molta feina gravant i editant diferents vídeos per tal d’explicar-nos acudits, receptes, anècdotes o alguna manualitat. Els resultats són MOLT bons i autèntics! Per això, no volíem deixar escapar l’oportunitat de compartir-los amb tots vosaltres.

Podeu veure des de grans xefs amb delicioses receptes que us faran venir molta gana fins a humoristes explicant els seus acudits, entre d’altres. Voleu sentir tot el que ens expliquen? Aquí els teniu!

Creacions plàstiques

Aquí teniu els resultats de les tasques d’educació visual i plàstica dels alumnes de 6è. Podeu veure des de diferents jocs de taula casolans fins a creacions fetes per celebrar el Sant Jordi. Aprofitant materials que tots podem tenir a casa han sortit idees molt originals! Quina passada! No us ho perdeu!

Sant Jordi 2020

Hola a tothom! Sant Jordi és un dia preciòs i fantàstic. Aquest any,  no ho hem pogut celebrar tots/es junts a l’escola, però els alumnes de 5è han fet unes manualitats precioses! Punts de llibres, roses, vídeos explicatius de com fer roses originals. Són uns cracks! A continuació podeu veure les seves manualitats. Us encantaran!

Dinàmiques d’expressió oral

Benvolgudes famílies!

Són dies difícils per tots/es i esperem que tant vosaltres com la gent del vostre entorn tingui bona salut i forces per seguir endavant. Tenim moltes ganes de veure-us i tornar a la normalitat ben aviat. Ara per ara això no és possible, però esperem treure-us un somriure al recordar unes activitats d’expressió oral que vam fer amb els alumnes de 6è. Aquestes intervencions van ser el tancament de diversos exercicis orals pràctics fets en els desdoblaments de llengua catalana.

Una forta abraçada a tots i totes!

Estem en contacte.

Sortida a Barcelona

Els alumnes de 6è de l’escola vam anar de sortida a la ciutat Comtal.

El viatge va ser emocionant ja que el vam fer en tren. Un cop allà vam endinsar-nos a la Barcelona romana amb la visita de llocs tan emblemàtics com el viaducte, les muralles i els seus carrers, el temple d’August i el fòrum romà (plaça Sant Jaume). Tot caminant vam anar a parar a la plaça del Rei, l’església de Santa Maria del Mar i els carrers del barri del Born, coneixent la Barcelona medieval i l’art gòtic.

Havent dinat i de camí cap al tren, en Xavi ens va explicar coses interessants sobre el Fossar de les Moreres, la Plaça de la Vila de Madrid amb les seves tombes, la Plaça del Pi i l’església de Santa Anna, on l’art gòtic hi és present.

Va ser un dia interessant en el qual vam aprendre molt! Ho voleu veure?

Explicant contes

Des de l’àrea de castellà els alumnes de 6è hem treballat en la creació de diferents contes en grup. A partir de contes tradicionals hem fet noves versions i les hem representat davant els alumnes de Cicle Inicial. Han tingut molt d’èxit! Voleu veure-ho? Aquí trobareu els vídeos de les seves representacions!

Amb aquesta activitat hem treballat l’expressió oral, la creativitat, l’expressió escrita i també el saber organitzar-se i treballar en grup.

Carnestoltes

A sisè hem gaudit amb alegria d’una setmana de consignes, esmorzar de dijous gras i festa de Carnestoltes.
Aquí podeu veure algunes imatges d’aquets dies!