Jornades esportives!

El passat divendres 18 de juny, els nostres alumnes de 6è van participar en les Jornades Esportives al camp de futbol de La Llagosta. S’ho van passar genial!

Feu clic aquí per veure les fotos!

Gimcana a Valleslona

El passat dimecres 2 de juny, l’alumnat de cinquè vam gaudir d’una gimcana de 12 proves al parc de Valleslona. Vam estar molt contents i contentes de fer la nostra primera excursió.

Ens ho vam passar genial!

Sortida Hípica Can Taió

El passat dijous, els alumnes de 6è de l’escola SAFA van realitzar una sortida a l’Hípica can Taió on van poder gaudir de diferents activitats relacionades amb els cavalls i diferents animals de granja. A més, van poder gaudir de la natura i la tranquil·litat de la ubicació on es troben les instal·lacions.
Cliqueu aquí per veure les fotos de la jornada.

Jaume Cela i espectacle musical

La setmana passada va venir l’escriptor Jaume Cela a l’escola. Els i les alumnes de cinquè vam tenir l’oportunitat de fer-li preguntes sobre la seva vida com escriptor i pedagog i sobre el seu llibre “Les sargantanes Negres” que vam llegir durant el primer trimestre. També ens va dedicar els llibres!

Que interessant va ser!

VISITA D’ESCRIPTORS I IL·LUSTRADORS LOCALS

La setmana passada van venir a visitar-nos a l’escola en Samuel Ramos, José Ramón Vera i Roger Wilson, escriptors i il·lustradors locals, de la Llagosta. Tots els alumnes de cicle superior vam poder fer preguntes sobre la seva feina.

Si voleu més informació, aquí us deixem l’enllaç del web del diari La Llagosta informa.

A més, us adjuntem unes fotos dels grups-classe amb els autors.

La Prehistòria

A 5è hem començat a estudiar la prehistòria i les seves èpoques, així doncs, hem viatjat fins al Paleolític per crear les nostres pintures rupestres.

Cueva de Altamira: ¿Quién fue la niña de 8 años que descubrió las pinturas?  | Educando en Igualdad

Fins a la pròxima!

DIA DE LA RODA – 2!

Per finalitzar el segon trimestre, la nostra escola va celebrar el 2n dia de la roda. Com no podia ser d’una altra forma, els alumnes de 6è també van participar i van gaudir amb els diferents circuits, obstacles i jocs.

Podeu fer clic aquí per veure les fotos i vídeos.

FEM UN MURAL!

Durant el trimestre passat, els alumnes de 6è van crear diferents murals sobre la reproducció demostrant tot el que havien après. Van quedar genials!

Podeu clicar aquí per veure els murals.

8M

El passat 8 de març, les i els alumnes de cinquè vam estar creant un mural per lluitar per la igualtat i visibilitzar a les dones. <fotos>

DIA DE LA RODA

El passat mes de desembre a l’escola SAFA vam celebrar la setmana de la roda on tot el nostre alumnat va poder dur a terme diferents activitats amb els seus patins, “skate” o patinet.

Els alumnes de cicle superior s’ho van passar genial!

Cicle Superior – 5è

Cicle Superior – 6è