Colònies a Rialp

Els nens i nenes de 6è de Primària, han marxat a Rialp a la recerca d’aventures!

Ens han enviat algunes imatges… mireu, mireu!

Tallers de Plàstica

Els nens i nenes de 6è de Primària, han preparat a l’estona de Plàstica, contruccions relacionades amb els projectes de les màquines i el reciclatge.

Taller de Percussió

La setmana passada els nens i nenes de l’escola van gaudir d’unes sessions de percussió, a càrrec de l’Associació Cultural INUWALI KI FANY.

Aquí us deixem algunes imatges i el link al web de l’associació.

DEURES DE MEDI

Aquí us deixem les llistes de tot allò que haurieu de col·locar als mapes. Feu clic a les imatges i es faran més grans. No us oblideu: Els recollirem el dia 29 d’abril!

Recordeu! Són 3 mapes:

1- Mapa polític: Comunitats autònomes i capitals. (Fotocòpia)

2- Mapa dels rius. (Calcat)

3- Mapa del relleu. (Calcat)

JOCS PER PRACTICAR

Mapes 1

Mapes 2

PARLAMENT DE CATALUNYA

Avui dilluns 8 d’abril, els nens i nenes de 5è, han visitat el Parlament de Catalunya. Acompanyats d’un guia, els han portat per algunes de les cambres i salons de l’edifici i han conegut una mica més la seva història.

Aprofitant la visita, han fet un tomb pel Parc de la Ciutadella. Aquí en teniu algunes imatges.

DONA EL MILLOR DE TU. DONA SANG

Aquí teniu les fotos del taller de la donació de sang a 5è!

Ens van parlar de la importància i de la necessitat de fer donacions de sang. Aquí us deixem l’enllaç a les imatges!

AQUALOGIA

El passat dimarts 26 de febrer, l’equip de Aqualogia, va fer una visita als nens i nenes de Cicle Superior. Van preparar un petit taller, per aprendre els processos de tractament de l’aigua, en el seu cicle urbà.

A partir, d’un experiment molt senzill, vam veure com netejaven l’aigua, des de que marxa per l’aigüera fins que surt de la depuradora. Hem descobert que la neteja de l’aigua, abans d’arribar al mar, és necessària i molt important.

TREASURE ISLAND

El passat divendres 22 de març, els nens i nenes de Cicle Mitjà i Superior, vam anar al Centre Cultural a gaudir de l’obra: Treasure Island.

CARNESTOLTES

Aquesta setmana ha estat una mica esbojarrada a l’escola. En Carnestoltes ha fet de les seves durant tota la setmana. Si voleu veure fotos, de les seves malifetes a l’escola, feu “clic” a sobre d’en Carnestoltes!

PADRINS LECTORS 2019

Durant aquests dies hem començat el projecte d’apadrinament lector.

Els nens i nenes de Cicle Superior, faran de padrins, dels alumnes de Cicle Inicial. El seu objectiu és ajudar als petits, a millorar les seves qualitats lectores. A més a més, compartiran estones agradables de lectura, gaudiran d’aventures, riuran amb els acudits o cantaran les cançons dels llibres que puguin portar per fer les activitats.

És una activitat molt esperada per tots els nens i nenes de l’escola. Els grans estan molt motivats i, els petits encara tenen una mica de por a la lectura. No patiu! A llegir, s’aprèn llegint… encara que al començament anem a poc a poc! Ànims i endavant!