DIA DE LA RODA – 2!

Per finalitzar el segon trimestre, la nostra escola va celebrar el 2n dia de la roda. Com no podia ser d’una altra forma, els alumnes de 6è també van participar i van gaudir amb els diferents circuits, obstacles i jocs.

Podeu fer clic aquí per veure les fotos i vídeos.

FEM UN MURAL!

Durant el trimestre passat, els alumnes de 6è van crear diferents murals sobre la reproducció demostrant tot el que havien après. Van quedar genials!

Podeu clicar aquí per veure els murals.

8M

El passat 8 de març, les i els alumnes de cinquè vam estar creant un mural per lluitar per la igualtat i visibilitzar a les dones. <fotos>

DIA DE LA RODA

El passat mes de desembre a l’escola SAFA vam celebrar la setmana de la roda on tot el nostre alumnat va poder dur a terme diferents activitats amb els seus patins, “skate” o patinet.

Els alumnes de cicle superior s’ho van passar genial!

Cicle Superior – 5è

Cicle Superior – 6è

Abans de les vacances d’hivern…

Els i les alumnes de cinquè vam estar treballant de valent. Vam preparar les llibretes de l’amic invisibles i vam fer l’entrega d’aquestes. També vam rebre la visita del Pare Noel amb un súper regal.

BON NADAL!

LES I ELS ALUMNES DE SISÈ, JUNTAMENT AMB ELS TUTORS I LA TUTORA, US DESITGEM UNES BONES FESTES A TOTHOM!

Vídeo cançó de nadal 6è A

Vídeo cançó de nadal 6è B

Vídeo cançó de nadal 6è C

També us deixem la cançó que ha preparat tota l’escola per desitjar un Bon Nadal a tota la comunitat de l’escola SAFA. Ens veiem aviat!

EL CAGANER

Alumn@s Cicle Superior.

BENVOLGUDES FAMÍLIES DE CINQUÈ I SISÈ!

EN AQUEST ENLLAÇ PODEU VEURE LES FOTOS DE GRUP DE CICLE SUPERIOR!

Feu clic aquí per veure les fotos de grup!

BONES FESTES D’HIVERN

LES I ELS ALUMNES DE CINQUÈ, JUNTAMENT AMB LES TUTORES I EL TUTOR, US DESITGEM UNES BONES FESTES A TOTHOM!

Vídeo cançó de nadal 5è A

Vídeo cançó de nadal 5è B

Vídeo cançó de nadal 5è C

EL CAGANER

Sisè treballa de valent!

Els alumnes de sisè preparen l’amic invisible, també han fet un informe de l’experiment dels microorganismes que han realitzat a classe i han treballat l’expressió oral a través d’una petita representació de teatre.

Activitats de plàstica

Els alumnes de 5è A i 5è B han fet papiroflèxia, un portallapis!

Els alumnes de 5è C han acabat la piràmide dels aliments

Publicat dins de cinquè | Deixa un comentari