Final de curs CS

Hola famílies,

El curs 2021-22 arriba al seu final i això vol dir que ens acomiadem fins al curs vinent. Per aquest motiu, avui els nens i les nenes de CS han gaudit d’un matí molt emocionant.

Aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances d’estiu i al setembre ens tornem a trobar.

Comiat dels nens i de les nenes de 6è

Hola famílies,

Ahir vau gaudir del comiat que van preparar els vostres fills i filles de 6è per acomiadar-se de la seva escolarització aquí a l’escola. Esperem i desitgem que vàreu passar una bona estona veient la petita representació que van fer i van estar preparant tots aquests dies, amb ball final inclòs. Gràcies per assistir.

A 6è ens visita companys/es de l’IES Marina

Hola famílies,

Aquest matí els nens i les nenes de 6è han rebut la visita de companys i companyes de l’IES Marina per explicar-los una mica la seva experiència a l’institut i d’aquesta manera conscienciar al nostre alumnat sobre el pas que suposa aquest canvi. Ha estat una estona molt engrescadora i útil pels nostres infants.

Moltes gràcies.

5è fa jocs d’aigua

Hola famílies,

Avui a l’escola s’han realitzat els jocs d’aigua. Durant el matí, els nens i les nenes de 5è han gaudit realitzant diferents jocs al pati.

El dia de la roda a CS

Hola famílies,

Com ja és tradició a la nostra escola, aquesta setmana s’està celebrant el dia de la roda. Els nens i les nenes de CS han pogut gaudir d’una estona amb els seus patins i patinets realitzant diferents activitats. Això si, complint amb les mesures de seguretat establertes.

Celebrem l’English Day

Hola famílies,

Avui hem celebrat a l’escola l’English Day. Aquest any estava ambientat en “La volta al món en 80 dies”.

Durant tot el matí els nens i les nenes de CS han estat realitzant diferents activitats relacionades amb el tema com visionat de pel·lícules, joc del Wordle amb vocabulari de l’obra…

Finalment, han vist l’obra de teatre “Around the World in 80 days” en anglès i els infants han gaudit molt amb l’espectacle i amb les cançons.

Cliqueu aquí per veure les fotografies.

Taller de música a cicle superior

Hola famílies,

Aquest matí els nens i les nenes de cicle superior han gaudit d’un taller d’instruments africans, per part d’un músic de l’associació cultural INUWALI KI FANY.

El taller ha permès a l’alumnat conèixer més d’aprop la cultura africana mitjançant cançons i instruments propis de l’Àfrica com  el Balafón, Djembe, Kora, entre d’altres. Han conegut i tocat de primera mà tots aquest instruments.

Clica per veure els vídeos i les fotografies.

Jornades esportives 6è

Hola famílies,
Aquest matí els nens i les nenes de 6è han gaudit d’una jornada esportiva organitzada per l’Ajuntament de la Llagosta. En aquesta ha participat tot l’alumnat de 6è de les diferents escoles de la Llagosta realitzant diferents jocs i esports.
L’activitat s’ha desenvolupat al Camp Municipal de Futbol Joan Gelabert i al Poliesportiu Antonio García Robledo sota la supervisió de diversos monitors.

Colònies 6è – dia 5

Hola famílies,

Avui els nens i les nenes de 6è han encetat l’últim dia de les colònies fent una excursió pel camí de la Canerilla. Han fet un passeig, vora el riu Noguera Pallaresa, d’un extrem a l’altre del poble de Rialp. Després han fet una petita gimcana.

Finalment, han dinat i s’han acomiadat fins a una altra.

Agrair el tracte rebut per l’hotel i sobretot pels tres monitors que han estat a càrrec de l’alumnat aquests dies.

Ruta familiar CANERILLA – Rialp Turisme

Cliqueu aquí per veure les fotografies.

Colònies 6è – dia 4

Hola famílies,

Avui els nens i les nenes de 6è han fet barranquisme on han pogut gaudir en plena naturalesa. Han hagut de caminar, nedar, saltar i lliscar per tobogans naturals per les  diferents parts del Barranc de Berrós.

A la tarda, han continuat fent diferents activitats d’aventura: quads, escalada, jumper, tirolina, tir amb arc… al mateix hotel.

A la nit, després de sopar, aniran a la disco a moure l’esquelet i finalment descansaran per encetar l’últim dia de les colònies.

Barranco de Berrós

Cliqueu aquí per veure les fotografies.