Taller Consum Responsable

La part més divertida de l’escola és, quan aprenem jugant. Avui, els nens i nenes de 6è, mitjançant un taller de jocs, han reflexionat al voltant del Consum Responsable.

Els nostres alumnes han tingut un espai de reflexió i, han pogut valorar les seves necessitats reals i aquelles, impulsades pel consumisme.

Aquí teniu algunes fotos!

Publicat dins de General, sisè | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Taller de Samarretes

Benvolgudes famílies!

El passat divendres 23 de novembre, dues agents cíviques de l’Ajuntament de la Llagosta, van acostar-se a l’escola per a preparar el taller de reciclatge de samarretes.

Com podreu veure a les imatges, hem transformat les samarretes en unes bosses genials!

>FOTOS<

Durant la visita, ens han passat un parell de videos, per  a conscienciar-nos de la importància del reciclatge i, del mal que estem fent a la terra. Si en teniu curiositat, aquí els teniu:

30 MINUTS – PLASTIFICATS

EL MAR DE LA BASURA – ISLA DE BALI

Mapes de Catalunya

Benvolguts nois i noies de 5è! Aqui teniu un joc per a treballar les comarques, els rius i les unitats de relleu de Catalunya d’una manera divertida i senzilla. Qui aconseguirà la màxima puntuació?

MAPA DE LES COMARQUES

MAPA DELS RIUS

MAPA UNITATS DE RELLEU

NOTA: Una vegada cliqueu a “JUEGA”, a la part de sota i a l’esquerra, podreu canviar la llengua: tocant “ES” i seleccionant “CA” perquè apareguin els noms de les comarques, els rius i les unitats de relleu en català.

ELS ECOSISTEMES

Avui ha estat un dia de presentacions. Tots els nens i nenes de cinquè han estat treballant en un mural i en una exposició relacionada amb els ecosistemes.

La veritat que el llibre de Medi Natural té paraules molt tècniques i a vegades, difícils de pronunciar, però ens estem esforçant força en aprendre-les.

Aquí us deixem algunes imatges del moment de les exposicions.

5è Visita el Museu Blau

Benvolgudes famílies, com sempre aquí us deixem un recull d’imatges de la visita al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

> FOTOS <

FINAL DE CURS

El final de curs ha arribat! Ha estat un dia molt emocionant per a tothom!
Aquí us deixem un munt de fotos d’avui! Com sempre, feu “clic” a la imatge de la càmera de fotos!
APROFITEM PER A DESITJAR-VOS UNES BONES VACANCES!

Colònies a Rialp

El passat dimecres 16 de maig, els alumnes de 6è vam anar de colònies a l’Hotel Condes de Pallars, de l’empresa Rosa dels Vents. Ja el mateix dimecres van fer tirolines, quads i lasser tag per les instal·lacions de l’hotel. A la nit van fer un joc per tot el poble, on amb les les llanternes, havien de trobar als monitors que estaven amagats.

Dijous 17 vam fer una excursió per Aigüestortes, on ens van pujar amb els Jeeps fins a l’estany de Sant Maurici.  En el nostre recorreguts d’uns 16 km, vam veure el  diferents cascades, blocs de neu que encara quedaven a la muntanya i com no, diferents daines i cabres que viuen en llibertat en aquell paratge meravellòs.

Finalment, divendres 18 vam fer l’activitat de rafting que va ser molt emocionant i va agradar molt als alumnes que ho van poder fer. Un cop acabat, vam dinar i vam tornar cap a casa!

Tothom va tornar super contents de les colònies i del tracte que ens van oferir els monitors i responsables de l’hotel.

*Els alumnes que van fer fotos, si ens les fan arribar, les penjarem també al blog*

Sortida al Museu d’Història

El passat 24 d’abril els alumnes de sisè vam anar a Barcelona a visitar el Museu d’Història de Barcelona. La sortida ens va agradar molt! Vam fer un petit recorregut, començant des de la prehistòria fins a l’edat moderna, i veient que cadascú, a la seva manera, van introduir petits canvis tecnològics.

A més a més, a la sortida vam anar des de l’hotel W Barcelona fins al Parc de la Ciutadella, passant pel Port de Barcelona.

Visita a l’IES Marina

Avui al matí els alumnes de sisè de l’escola, hem anat a l’IES Marina a fer una visita. La directora del centre ens ha donat la benvinguda i hem fet una petita xerrada a l’àgora. Després, hem pogut visitar algunes aules i compartir el dia a dia en el centre. Finalment, hem fet una foto de record.

TALLER PERCUSSIÓ MALINKÉ

Aquests dies hem tingut a la nostra escola uns músics que pertanyen a l’Associació Cultural INUWALI KI FANY (https://www.inuwalikifany.es). Aquests músics, ens han apropat una mica més a la cultura africana mitjançant algunes cançons i instruments. Ens han portat: el doundouns, el sangbang, el kenkení, el djembé, el balafon, el krin, els cascanyets i el n’goni. Finalment, hem tocat ritmes africans amb els djembes.

>VIDEO<