La Castanyada 2015

Aquí us deixem alguns comentaris dels alumnes de 5è i un recull de fotos d’aquell dia.

El dia 31 d’Octubre,tots els nens i nenes de l’escola Rosa Oriol van ballar. S’ho van passar molt bé ballant. Els nens i nenes de 5é A i B i 6é van ballar els últims perquè ja estan a cicle superior. (Noelia)

Aquest any 2015 a la castanyada van haver-hi balls com cada any i molt de soroll excitant perquè hi havien nens i nenes que començaven aquest any l’escola. Sempre fem la mateixa tradició, fem que els més
petits comencin a ballar i els grans i els pares presten atenció. (Aitor)

El que més m’ha agradat ha sigut menjar castanyes. (Gelvis)

Aquesta castanyada a l’escola per mi va se molt divertida per la dansa, les castanyes i la bona olor de les castanyes torades a la barbacoa.
Total, que va ser molt divertit. el que més em va agradar va ser la dansa, perquè el ball va ser molt xiulo. Vull felicitar als mestres perquè crec que es van esforçar molt. (Adrián)

Avui us explicaré la castanyada que vam passar. Va estar molt xula, vam veure ballar des de P-3 fins a 6è. El que em va agradar més va ser les castanyes, que estaven molt bones! Va ser la castanyada que més em va agradar en tots els cursos. Us desitjo lo millor d’ aquestes festes. (Ainhoa)

Jo crec que va anar bé, perquè ens vam portar bé. A mi em va agradar molt el ball que vam fer. Després del ball ens van agradar molt les castanyes. Encara que després del ball ens van portar una miqueta malament, alguns. Després del ball alguns vam comentar alguns errors i jo vaig tenir un error al final quan ens posaven a saltar, perquè ens vam liar una mica. Quan vam pujar a dalt vam comentar com va anar el ball. (Alex)

Aquesta castanyada he menjat moltes castanyes i el que més m’ha agradat a sigut el ball i la cançó amb els meus companys. (Daniel Jurado)

El que mes m´ha agradat a sigut menjar castanyes, els balls i veure ballar al meu germà, als amics del meu germà, el de l’Iker i als del B. (David Bajo)

Aquesta castanyada jo i els meus companys hem fet un ball de bastons. Nosaltres hem sortit els penúltims perquè ja estem a cicle superior. Hem sortit 5è A i 6è A. A un company meu li ha picat una abella.Aquell dia va ser fantàstic. Per mi va ser especial i per sort era divendres i al sortir a les paradetes em vaig comprar el berenar, estava boníssim. (Gisela U.)

A mi no m’agraden les castanyes però va ser molt divertit. Al ball, les mans no em paraven de suar, em suaven molt. Crec que els pares s’ho van passar molt bé .
Alguns pares i mares estaven distrets amb el telèfon. (Ian)

El que més m’ha agradat és menjar castanyes i, sobretot, el ball amb els meus companys i companyes. Però a l’Aitor li va picar una abella. També estic content perquè he estat a amb la meva família. (Iker)

El dia 30 d’octubre vam celebrar la castanyada al cole.Tots els corsos van ballar però els professors no van ballar.El Pep és el director de l’Escola Rosa Oriol Anguera. Van ballar primer els de P3, després els de Pº4, després els de P5, després els de 1r, després els de 2n, després els de 3r, després els de 4t, després els de 5è A amb els de 6è B i després els de 5è B amb els de 6è A. ATots els cursos ens van fer fotos. Feia una mica de calor, però feia aire. I ja vam anar a les classes a agafar les motxilles i tot els deures. (Maria)

Aquesta castanyada ha sigut la millor de totes perquè la meva classe, que és la classe de 5è A, hem ballat una cançó que alguns ens ha agradat molt. Per això és la millor castanyada de totes. (Nerea)

El dia 30-10-15 varem celebrar la castanyada. L´espeaker era en Pep, el director (era el seu primer any com a director). Ho va fer molt bé, encara que estava una mica nerviós, però no passa res. (Pablo)

El divendres passat, dia 30-10-2015, vam celebrar a l’escola la castanyada. Va ser molt divertit. Vam menjar castanyes calentes, estaven molt bones. Vam ballar un ball de bastons molt xulu i divertit, i ens varen fer fotos. Les nenes de 5è ens vam pintar els llavis. Estàvem molt boniques amb els llavis pintats. Les meves companyes son genials i em vaig divertir molt amb elles. Varem veure tots els grups. Van estar molt xulus els balls. Els nens i nenes més petits varen estar molt graciosos perquè eren tan petits i ho feien genial. Gràcies per aquest dia tan bonic,tan especial i tan xulu. Em va agradar molt. (Paula Llamazares)

Aquesta castanyada m’ha agradat molt, ha sigut molt xula, m’ho he passat molt bé. Ha sigut una experiència molt divertida. Tots hem ballat molt bé. Tota l’escola, ha gaudit d’aquesta castanyada. Hem menjat moltes castanyes que ens han fet les mares.
Hem assajat molt dur perquè ens surti molt bé. (Paula San Narciso)

Quan vam fer la festa de la castanyada vam fer un ball cada curs, del més petitons als més grans de l’escola Rosa Oriol Anguera. Uns dies abans sempre torren castanyes per a tots el cursos de l´escola. Alguns fan les danses amb les mans o els pals. Molts pares i mares van anar a veure als seu fills. (Pol)

La setmana passada varem celebrar la castanyada a l’escola. Pel matí varem menjar castanyes i a la tarda varem fer un ball. Van vindre molts pares i mares.Tots els cursos van fer un ball. La classe de cinquè A I sisè B van fer un ball de bastons junts, els hi va sortir molt bé. Quan van acabar tots el pares i mares els van aplaudir. (Sergi)

Avui faré una noticia per la Castanyada, que parlarà del festival que vam fer tota l’escola, des dels més petits de l’escola fins als mes grans. Cada classe va fer un ball on tots els pares van gaudir d’una gran tarda de balls. (Virginia)

Aquest article ha estat publicat en Festes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.