el racó de l’alumne

CURS 2009-2010

Anem al teatre a Tarragona!

Excursió a Tarragona

Els alumnes de 1r de BAT van d’excursió pels voltants de Tàrraco, on visiten l’Arc de Berà, la pedrera del Mèdol, Centcelles i el Pont del diable.

pict1963

pict1970

Celebrem el nadal a la grega…

A la classe de grec vam celebrar el nadal a la grega. Els alumnes van  menjar les galetes de nadal que va fer la professora. L’Andrea Aznar ens va felicitar les festes cantant Santa Nit  en grec i així tots vam poden practicar una mica les lletres gregues a més de gaudir de la seva meravellosa veu. Voleu escoltar-la?

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/G0oIfjeLuGA" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

nadal-grec

Conferències clàssiques

El passat 27 de gener a Tarragona els alumnes de segon de batxillerat de llatí i grec del nostre institut, juntament amb altres alumnes d’altres instituts de Tarragona, van assisitir a les conferències que cada any organitza la Secció Catalana d’Estudis Clàssics. El passat 27 de gener els alumnes de grec i llatí dels nostre institut van assistir a les confer que cada  any organitza la Secció Catalana d’Estudis Clàssics.La primera conferència de Llatí: Ovidi i les arts plàstiques va anar a  càrrec de la Sra. Mònica Miró Vinaixa, Professora deFilologia Llatina (UOC). En segon lloc, el Dr. Jesús Carruesco García, Professor de Filologia Grega (URV) ens va parlar dels grecs i el mar: de la polis a la colònia.

conferencia-seec

confe-seec-2