Joel Pérez

3rB, optativa de revista.

Després de veure diferents vídeos de Greta Thunberg i els seus discursos, que denuncien el que passarà si no fem res per aturar el canvi climàtic, hem fet una enquesta als diferents cursos de l’institut per a veure si els interesa el tema.

Imatge 1: Greta Thunberg, a la reunió anual 2019 del Fòrum Econòmic Mundial de Davos, que va parlar a la sessió “Preparant-se per al canvi del clima”

L’enquesta que vam enviar el dia 27 de febrer,  l’han respost 40 alumnes de l’ESO.

Hem analitzat els resultats de l’enquesta i això és el que ha sortit.

1. Creus que realment existeix el canvi climàtic ?

Segons els resultats, la majoria d’alumnes creu que realment el canvi climàtic existeix.

2. Et preucupa el canvi climàtic ?

Analitzant els resultats, al curs que més l’importa el canvi climàtic és a 3r d’ESO, els altres grups tenen respostes molt variades.

3. Creus que som a temps d’evitar el canvi climàtic?

Majoritariament els alumnes creuen que encara estem a temps d’aturar-lo.

4.Estaries disposat a pagar més per productes o serveis si amb això contribuís a frenar el canvi climàtic?

Segons l’enquesta la majoria estaria dispossat a pagar més diners per a contribuir, i l’altre part no està molt segura de fer-ho.

Analitzant totes les respostes i fent l’article, m’he adonat que el canvi climàtic importa molt més del que pensava. En preguntar als alumnes de l’ESO creia que no els anava a importar gaire, però m’he sorprés bastant.