Joel Pérez i  Oneil Cáceres

3r ESO, optativa de revista.

El departament de matemàtiques ha organitzat un concurs de fotografia matemàtica, l’objectiu és que alumnes i professors  facin fotos relacionades amb aquest tema i ampliïn els seus coneixements.

Títol: Xuleta infinita / Autor: Pau Solé Simués / Categoria: 2n Cicle ESO / Any: 2017 (2n Premi)
Centre: Institut Alba del Vallès (Sant Fost de Capcentelles)

La fotografia guanyadora de cada secció s’enviarà al concurs oficial de l’ABEAM, associació de professor de matemàtiques. Si esteu interessats en participar, podeu inspirar-vos en la seva pàgina.

Us deixem les bases del concurs:

Bases del 1r concurs de fotografia matemàtica

• En aquest concurs hi poden participar alumnes, professors i PAS. Els participants cedeixen els drets de publicació de les fotografies participants a l’ABEAM i a l’institut Severo Ochoa.
  • Hi haurà 4 nivells:
    • Nivell ESO 12: 1r i 2n d’ESO
    • Nivell ESO 34: 3r i 4t d’ESO
    • Nivell ESPO: batxillerat, cicles formatius i escoles d’adults
    • Nivell PROF: professorat i PAS
  • Les fotografies han de ser fetes pels participants.
  • No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.
  • Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • Les fotografies s’han d’enviar en format JPG junt amb el nom i cognoms, el nivell en el qual participa i el títol de la fotografia a matsevero@gmail.com
  • La data límit de recepció de fotografies serà el 14 de març del 2019 (3/14) a les 24h.
  • El no compliment de les indicacions especificades a les bases comportarà la desqualificació.
  • El lliurament de premis es farà el dia 23 d’abril de 2019 durant els actes de Sant Jordi.

Animeu-vos a participar!