Alexandra Vargas i Sheila Velaure

Alumnes de 3r d’ESO, optativa de revista.

El 28 de setembre els nois i les noies de 1r i 3r d’ESO vam anar junts al parc dels Torrents. Va ser la primera sortida del projecte TEI; l’objectiu era que totes les parelles es coneguessin.

El dijous 20 de setembre es va celebrar l’acte de nomenament de tutors, on es van lliurar els carnets i diplomes als alumnes de 1r i 3r que participen en el projecte TEI.

Amb l’objectiu que es coneguessin millor, una setmana més tard es va fer una sortida al Parc dels Torrents, on van fer jocs.

Abans de sortir de l’institut ens van dividir en grups. Ja en el parc, les activitats estaven indicades amb cartells i els grups havien d’anar fent les activitats, seguint un circuit.

Ens van acompanyar molts professors.

Va ser la primera excursió d’aquest projecte. Va anar bastant bé, quan vam acabar les activitats vam tornar al institut i després cap a casa.