Torneig de Fútbol

• A l’institut Les Termes hi ha un torneig de futbol a l’hora del pati que van decidir fer els alumnes de 3r. En l’optativa d’Emprenedoria van començar a ajuntar calendaris i organitzar-ho tot abans que comencés.  Hem decidit fer una entrevista a un dels alumnes que l’organitza de 3r. Els alumnes que l’organitzen són l’Alejandro Linares, el Michael Gonzalez, el Hammad khalid i el Cristian Paradas.

Qui va tenir la idea de fer aquests tornejos? En l’optativa d’emprenedoria, estàvem fent una pluja d’idees quan un company va tenir la idea. Llavors, els altres vam ajudar per fer-ho realitat, ja que a tothom li agrada el futbol.

D’on va sortir la idea? D’una pluja d’idees entre els companys de l’optativa.

Vau estar d’acord? Si, ens va semblar un tema molt interessant, ja que a tothom li agrada la idea.

Com vau organitzar els dies? Ha estat difícil? Vam agafar un calendari i vam distribuir els dies per les classes que participaven i podien jugar fent un sorteig entre els cursos. Sí, va ser difícil organitzar que totes les classes poguessin coincidir.

Totes les classes van voler participar en els tornejos? No, va haver-hi una o dues classes que no van voler participar.

Com va actualment? Us està agradant els resultats dels tornejos? Doncs va molt bé, a la gent li agrada i això era el que volíem. Si, crèiem que seria pitjor però, està anant molt bé.

Qui és el millor golejador? I quina és la millor classe? Doncs no se sap perquè ho hauríem de veure. Hi ha dues categories: La de primer i segon i la de tercer, quart i batxillerat. La millor classe és la de 4tA (De moment) però també la de 3rC.

Pablo Jaeggi Garcia                                                                                                                          Lina Elhamedi