Lliga del pati. 3rA vs 3rB

El dia 30 de maig han jugat en el pati de les Termes els alumnes de 3rA i 3rB. El partit va estar  igualat .L’equip que va atacar més va ser la classe de 3rA. Els dos equips van fallar molts gols. 3rB es va quedar a baix defensant.

L’Adrían Arjona va agafar un rebot del pal i va xutar amb una poténcia molt elevada i al porter no li va donar temps de parar la pilota. El segon gol va ser igual: és un fenomen.

De la classe de 3rB van marcar el Maikel Gonzales  i el Sergio Garcia. El Maikel va xutar des de lal meitat de l’ àrea de penal. El segon gol va ser del Sergio Garcia. Li van passar la pilota i la va empènyer. Va marcar perquè la porteria estava sola.

EL PARTIT VA ESTAR BASTANT BÉ

Francisco Povedano i Achraf Fakkoudi