Excursió a l’escola de consum de Barcelona

El passat dia 14 de gener  els alumnes de 3r ESO que fan  l’optativa de sostenibilitat van anar a visitar l’escola de consum de Barcelona. Van sortir a les 8 i van anar cap a l’estació sud. Allà van agafar direcció Martorell i van baixar a l’Arc del triomf, on van agafar el metro i van arribar a l’escola de consum.

Quan van arribar els van explicar en què consisteix l’escola de consum. Els monitors van fer dos grups, cada grup en una classe diferent. Després van començar a fer unes activitats. Una d’elles consistia en vestir un maniquí amb roba de segona mà.

Van agafar el metro i el tren per  tornar a Sabadell. Van arribar sobre les dues del migdia i cadascú va anar a casa seva.

Clàudia Gárofano i Iuliana Ceteras