A què juguen els alumnes de l’Institut les Termes?

En aquest text podreu veure una gràfica dels jocs que més juguen els alumnes de l’ESO a l’institut les Termes.

1. Brawl Stars. És un”shooter” en vista d’àguila online, fet per Supercell. L’objectiu del joc és aconseguir copes mitjançant les diferents modalitats.

Resultado de imagen de brawl stars

2.Pokémon Go. Aquest joc va de caminar i caçar criatures virtuals. Cal recalcar que és un dels pocs jocs de mòbil que et fan sortir de casa. Quan camines guanyes caramels i experiència per pujar de nivell.

Resultado de imagen de pokemon go

3.Subway Surfers. És un “runner” en tercera persona, on has de fugir d’un policia que et vol atrapar. L’ambient canvia segons l’època de l’any i les festes populars en uns rails de trens.

Resultado de imagen de Subway Surfers

4.Battlelands. És un joc estil “Battle Royale” en vista d’àguila. És online. Consisteix a ser l’últim de la partida amb vida. Per això has d’agafar les armes que hi ha disperses en el mapa.

Resultado de imagen de battlelands

5.Fifa. És un joc de futbol que has d’obrir sobres per aconseguir jugadors i formar un equip per competir amb altres usuaris.

Resultado de imagen de fifa mobile

6.Paper.io 2. És un joc online d’ordinador adaptat per mòbil. En aquest joc has d’aconseguir conquerir la major part del territori del mapa sense que els altres jugadors et matin.

Resultado de imagen de paper.io2

7.Stickman Hook. És un joc que pot arribar a recordar al “Spider-Man”. És un joc on has de balancejar-te fins arribar a la meta. És un joc amb nivells infinits.

Resultado de imagen de stickman hook

8.Fortnite. És un joc d’estil “Battle Royale” d’ordinador i consoles adaptat a mòbil. Consisteix a ser l’últim jugador viu. És un “shooter online”

Resultado de imagen de fortnite miniaturas

9.Pubg mobile. És un joc d’estil “Battle Royale” d’ordinador adaptat per a mòbils. És un “FPS” o sigui que és en primera persona. Aquest joc consisteix a sobreviure i quedar l’última persona en peu.

Resultado de imagen de pubg mobile

Gràfica:

Luis Caamaño, Lucas Suarez, Francisco Povedano i Isaac Sanchez