ELS ALUMNES DEL VAPOR LLONCH

En aquest text podreu llegir informació sobre els tallers del Vapor Llonch.

El Vapor Llonch se situa al c/ Barcelona a Sabadell. Allà hi van els alumnes de 3r i 4t d’ESO dels instituts de Sabadell. La professora que se n’encarrega dels alumnes es diu Mireia Ruiz. L’horari que han de seguir és de 9:00 a 14:00 hores, i es fa des de l’Octubre fins a Març.

El Vapor Llonch serveix per oferir suport a les persones a l’hora de canviar de feina o incorporar-se al mercat del treball. També per a formacions per a persones majors de 16 anys amb la possibilitat d’obtenir un certificat de professionalitat.

Hi fan 4 o més tallers: taller de Flequeria (pastisseria), Automoció, Metall, Hosteleria, etc.

Resultat d'imatges de vapor llonch sabadell

Francisco Povedano, Luis Caamaño, Lucas Suárez i Isaac Sánchez 3rC.