Llum en el nostre interior

Aquestes setmanes hem treballat un tema molt especial: la llum que tenim dins al nostre interior, aquella que ens fa estar contents, que ens dona pau i que compartim amb els altres quan fem coses bones.

Per donar forma a aquesta idea, hem fet un treball manual amb un clauer. Cada alumne ha pogut escollir un objecte que simbolitzés aquesta llum i, a partir d’aquí, hem reflexionat de manera diferent segons el curs:

  • Cicle inicial: han escrit el seu nom i una oració senzilla que representés la llum que estàvem treballant.

  • Cicle mitjà: han pensat una frase personal que expliqués com, amb alguna acció concreta, ells i elles senten aquesta llum interior.

  • Cicle superior: a més de pensar en accions que els ajuden a sentir-se plens de llum, han escollit tres adjectius positius per descriure’s a ells mateixos.

Ha estat una experiència preciosa, perquè ens ha ajudat a conèixer-nos millor, valorar-nos positivament i descobrir que cadascú té una llum única que pot compartir amb els altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *