![]() |
De 16 gener de 2015 |
En el seu objectiu es troba la idea d’ “estimular als nois i noies de les escoles i catequesis de Catalunya perquè coneguin Déu a través de les ensenyances de la Bíblia”. Aquest també formà part del objectius de la nostra assignatura i es per això que encabir aquesta activitat a la nostra programació es un manera diferent de fer el treball que ens proposem.
“Senyor, ensenya’ns a pregar” és el tema escollit i hem estat comentant el significat d’aquesta frase: ensenya’ns a trobar-te, a parlar, a estimar, a perdonar, a ser solidaris, a fer el bé, a trobar la veritable felicitat, … Els nens i nenes de C.Inicial faran un album tot treballant i pintant dibuixos d’escenes de la Bíblia. Amb els més grans (C.Mig i C.Superior) faran el seu propi dibuix representant que hem comentat sobre el tema plantejat. Després només ens queda esperar el veredicte del jurat.
Aviat penjarem al nostre blocs tots el dibuixos, no perdeu detall. Espero que sigui una activitat profitosa!!
Fins aviat!!
tots els dibuixos dels meus amics han sigut molt chulis el tema que ens ha tocat per dibuixar ens ha agradat molt pero ens ha costat una mica.
ha sigut molt divertit i m’ho he passat molt be. Amb el tema “Ensenyan’s a pregar” he aprés a parlar amb Déu.
El dibuix del concurs biblic ens a tocat pregar i em fet un dibuix.Estem tots molts contents del que ens a tocat.
Ja hem fet el dibuix per al concurs biblic espero que guanyi algu de 3rB .Soc arianne espero que voteu el meu i el de tots us estimo.