Avui sí qua ja ha sigut massa! Barrets, bitogits, mitjons diferents, davantals… la disbauxa s’ha apoderat de l’escola!
5a Ordre on PhotoPeach
Avui sí qua ja ha sigut massa! Barrets, bitogits, mitjons diferents, davantals… la disbauxa s’ha apoderat de l’escola!
5a Ordre on PhotoPeach
Avui, crec que no s’hi han fixat bé els nens i nenes a l’hora de vestir-se. Tots anaven amb un mitjó de cada color!
4a Ordre on PhotoPeach
4a Ordre on PhotoPeach
Avui les classes s’han omplert de gats i gates, lleons i tigres!
3a ORDRE on PhotoPeach
Vinga famílies, que aquesta setmana comencem a treballar la família en anglès!
Per començar a ambientar-nos us poso una cançó ben alegre.
Aquesta activitat que us presentem pretén treballar diferents aspectes:
– Els oficis
– La recerca d’informació
– El treball em grup
Primer, vam anar a la biblioteca de l’escola a buscar llibres dels oficis.
Després, per grups, havíem de cercar una informació concreta, així que cada capità després de llegir el que s’havia de buscar, havia de trobar el llibre adequat per a trobar la informació.
Després amb tot el grup, llegien, buscaven i resolien el que se’ls plantejava.
La veritat és que ho han fet molt bé!
Treball en grup on PhotoPeach
Avui, quina mà de davantals que s’han vist!
Els davantals de tot 1r: A i B.
Ordre 2 on PhotoPeach
Avui, barret o pentinat divertit:
Ordre 1 on PhotoPeach
Avui els vostres fills/es prenen el dossier d’anglès cap a casa. Estem acabant el tema dels animals de granja. Dins el dossier, a banda de trobar el vocabulari d’aquest tema, hi trobareu un joc que han fet els vostres fills i filles: Animal Wheel.
Us poso algunes idees per poder jugar amb els vostres fills/es:
1. Digueu un nº de l’1 al 6. El vostre fill/a compta fins el nº que heu dit en anglès i ha de dir el nom de l’animal que li ha sortit. També ho poden fer dient l’estructura, és a dir: “I can see a…”.
2. Amb els ulls tancats mou la roda i quan dieu STOP, ha de dir el nom de l’animal o l’estructura més el nom.
3. Es mou la roda i es para a l’animal que es vol. El vostre fill/a diu el nom o l’estructura més el nom de l’animal.
4. També hem estat treballant la pregunta “What animal is it?”. Així que els ho podeu preguntar o la poden dir ells i contestar.
5. Altres maneres que se us acudeixin per a què us diguin el nom de l’animal i l’estructura.
Espero que us divertiu tot jugant!
Aquesta setmana passada vam estar parlant de l’hivern. Cada nen i nena va explicar perquè li agradava i aprofitant que a l’hivern a tothom li agrada beure alguna cosa calentona, vam decorar el suro de 1r.
Cada nen i nena va fer una tasseta i la va decorar. A sota vam posar el perquè ens agrada l’hivern. Veieu que bonic que ens va quedar?