Fotografies de les Conviències

Bon dia,

Ja podeu veure un recull de fotografies.

L’oredre és el següent:

1.- Convivències a Castellar de n’Hug.
2.- Sortida de música
3.- Teatre en anglès

Esperem que les disfruteu!

Video de valors

Video sobre els valors en l’educació

Navegants del bloc, ja el tenim aquí!

Els nens i nenes de 4t de l’Escola Edumar presenten aquest vídeo en el que donen especial importància a l’educació dels valors en el seu procés d’aprenentatge. L’amistat, el companyerisme, la cohesió, el respecte i molts altres valors, responen al creixent interès de la nostra societat per l’educació, per la manera com hem de transmetre valors als nostres fills.

Valorem l’educació dels nostres fills a través dels valors. La transmissió dels valors per part de tota la comunitat educativa    ( mestres, companys, entorn familiar, etc) és crucial. Ànims!

Cal felicitar als alumnes de 4t, i a tots als qui han participat, directe o indirectament en aquest petit gran projecte perquè surti endavant. Moltes gràcies a tots i totes!

Per acabar, a continuació teniu el vídeo, podeu veure’l directament aquí o entrant (icona que posa youtube) i veient-lo en diferents formats. Si voleu veure’l a màxima qualitat heu de clicar a l’icona on posa “cambiar calidad” i seleccionar la opció que posa 720p HD. Disfruteu-lo! Per cert, podeu deixar el vostre comentari sense necessitat de posar el vostre e-mail. Animeu-vos!

Poema de Nadal – Els infants i el Pessebre

Els alumnes de quart hem realitzat un vídeo d’un poema de Nadal.

Mireu-lo!

Publicat dins de Vídeos de 4t | Deixa un comentari

Fotografies d’Activitats i sortides

Fotografies Rockets

Colònia Güell

Publicat dins de General | 2 comentaris

Language assistants

Hello!!

Aquí us deixem el vídeo en el qual alguns dels alumnes de Cicle Mitjà són protagonistes. La idea va sortir com a agraïment als alumnes que han estat visitant-nos durant aquest curs. Des d’aquí us donem les gràcies i espero que gaudiu molt. Us esperem!

Comprensions lectores

Hola de nou!

Fa poquet que vàrem penjar un article on podíeu trobar diferents lectures curtes amb comprensions lectores. Algun visitant ens ha “xivat” que no et diuen si les respostes són correctes o no. Així doncs, us pengem aquest enllaç on podeu fer les comprensions de la lectura i aquí sí que us dirà si la resposta és correcta o no. Ànims i segui practicant.

Per cert, algunes d’aquestes lectures us poden servir per utilitzar-la al protagonista de la setmana o bé per comptabilitzar minuts com a lectures a casa. Animeu-vos!

Publicat dins de Comprensió, Comprensió Lectora, Comprensión, Comprensión escrita, Comprensión Lectora | Deixa un comentari

Càlcul mental

Hola a tothom!

Perquè no perdeu la pràctica amb el càlcul mental us hem preparat aquest joc. Com ja sabeu la bona alimentació i mantenir un estat saludable és molt important. Com que aquesta setmana ens han visitat per donar-nos una xerrada sobre l’alimentació, us proposem que practiqueu amb aquest joc en què heu d’eliminar les bactèries del cos utilitzant el càlcul mental. No us equivoqueu i encerteu en les operacions mentals per mantenir el cos saludable!

Per cert, el joc està en anglès però si llegiu les instruccions o li doneu al play i segui les instruccions ja sabreu què s’ha de fer. Ànims!

Publicat dins de Càlcul mental, Coneixement del Medi Natural, Practice | 5 comentaris

Recursos comprensión lectora

RECURSOS COMPRENSIÓN LECTORA

DICTATS

BLOC 3r i 4T recursos tot tipus

Les multiplicacions amb dues xifres

Hola a tothom!

Com ja sabeu estem començant a practicar amb divisions de dues xifres i perquè us sigui més fàcil, heu de practicar i practicar. Aquí us deixo aquesta pàgina on us faciliten l’ajuda per tal de què practiqueu amb les multiplicacions amb dues xifres. Ànims!

Publicat dins de Mates, Multiplicacions, Operacions | 5 comentaris

Lectura