GRUP DE LECTURA 2013-14
Després de l’experiència positiva d’edicions anteriors, l’escola Manuel Ortiz i Castelló conjuntament amb l’AMPA i la biblioteca Joan Duch de Juneda i amb el suport de l’Ajuntament de Juneda, tornem a posar en marxa el GRUP DE LECTURA DE L’ESCOLA MANUEL ORTIZ DE JUNEDA.
Té com a objectiu promoure l’hàbit lector dels diferents membres de la comunitat educativa: alumnes, professors, personal de l’escola i pares i mares.
PROPOSTA:
Llegir les lectures del 9è Premi de literatura infantil Atrapallibres 2013-14, en el que participen alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola.
Hi ha la possibilitat de formar 3 grups:
-
Categoria 9 anys, categoria 10 anys i categoria 11 -12 anys.
Els exemplars de llibres seran facilitats per:
-
Biblioteca Escola Manuel Ortiz
-
AMPA Escola Manuel Ortiz
-
Consell Comarcal de les Garrigues
-
Biblioteca Joan Duch de Juneda
-
Altres biblioteques públiques
Es farà una trobada trimestral i, al mes d’abril, una taula rodona conjunta entre els membres del grup de lectura i els alumnes participants .
Més informació a les web:
http://www.xtec.cat/ceip-orca/
http://blocs.xtec.cat/puntedumanuelortiz/
http://www.clijcat.cat/consell/catala/atrapallibres.php
Els pares i mares interessats/des cal que ompliu la part inferior del full i el retorneu a l’escola abans del divendres dia 18 d’octubre de 2013.
Juneda, 26 de setembre de 2013
Deixa un comentari