Categories
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Meta
Arxiu de la categoria: Lectura 1º ESO
La tele boja de Mary Rodgerse
Aquesta lectura ha sigut de la María Ramírez de 1er B, i la seva opinió sobre el llibre és questa:”M’ha agradat la trama. La part que més m’ha agradat ha sigut quan l’Annabel i la Virgínia van anar de botigues … Continua llegint
Publicat dins de General, Lectura 1º ESO
Deixa un comentari
Test d’amor de Bianka Minte
Aquest llibre se l’ha llegit l’Andrea Ribó i ens ha donat la seva opinió: “M’ha agradat però la he trobat una mica avorrit, perquè les coses passen molt lentament. M’ha agradat més la part en que estan a la granja … Continua llegint
Publicat dins de General, Lectura 1º ESO
Deixa un comentari
El capità calçotets i la terrible trama del professor tirapets
Aquest llibre se l’ha llegit l’alumne Marc Xicola de 1r B i li ha agradat molt. Ens fa la següent recomanació: “És un llibre molt divertit i fa molta gràcia. Jo el recomano perquè m’he rigut molt llegint-lo, és un … Continua llegint
Publicat dins de Lectura 1º ESO
Deixa un comentari
Salvem a la balena blanca
Salvem a la balena blanca de Gerónimo Stilton Aquest llibre se l’ha llegit el Nil Molina de 1r ESO B i ha comentat: “Jo us recomanaria el llibre de Gerónimo Stilton Salvem la balena blanca per que és molt xulo ja … Continua llegint
Publicat dins de General, Lectura 1º ESO
Deixa un comentari