Categories
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Meta
Arxiu de la categoria: General
Novetats a la biblioteca
Ja s’apropa Sant Jordi i volia dir-vos que teniu moltes novetats per gaudir de la bona lectura, tant per la propera Setmana Santa com pel Sant Jordi.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Passat Sant Jordi
Ja hem passat el Sant Jordi, i la festa del llibre i de la rosa. Com que encara estem encisats del ambient literari d’aquests dies qué millor que rocordar-us algunes novetats que tenim per la biblioteca Aquest és un dels … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Primera sessió del Club de lectura.
Ja hem començat el club de lectura, la primera sessió va ser el passat dijous 2 de febrer del 2017. Ens vam reunir uns quants membres, va ser tot un èxit. Vam assistir tres professors i uns catorze alumnes. Tots … Continua llegint
Publicat dins de Club de lectura, General
Deixa un comentari
La tele boja de Mary Rodgerse
Aquesta lectura ha sigut de la María Ramírez de 1er B, i la seva opinió sobre el llibre és questa:”M’ha agradat la trama. La part que més m’ha agradat ha sigut quan l’Annabel i la Virgínia van anar de botigues … Continua llegint
Publicat dins de General, Lectura 1º ESO
Deixa un comentari
Test d’amor de Bianka Minte
Aquest llibre se l’ha llegit l’Andrea Ribó i ens ha donat la seva opinió: “M’ha agradat però la he trobat una mica avorrit, perquè les coses passen molt lentament. M’ha agradat més la part en que estan a la granja … Continua llegint
Publicat dins de General, Lectura 1º ESO
Deixa un comentari
Salvem a la balena blanca
Salvem a la balena blanca de Gerónimo Stilton Aquest llibre se l’ha llegit el Nil Molina de 1r ESO B i ha comentat: “Jo us recomanaria el llibre de Gerónimo Stilton Salvem la balena blanca per que és molt xulo ja … Continua llegint
Publicat dins de General, Lectura 1º ESO
Deixa un comentari
El club de la cistella
El club de la cistella, de Àngel Burgas. Aquest llibre el tenim a la biblioteca i la llegit l’alumna Anna Parada de 1r d’ESO B. La seva opinió respecte d’aquest llibre és la següent: “M’ha agradat tot el llibre, totes … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Benvinguda
Aquesta primera entrada la volia aprofitar per donar-vos la benvinguda al curs 2016-2017. Es un moment especial en que esperem que totes les vostres expectatives es puguin complir. Des de la Biblioteca us animem a que en feu un us … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
El Bloc de la Biblioteca
Aquest curs 2016-17 anem a posar en marxa aquest bloc, amb la intenció que conegueu millor la biblioteca del centre i tot el que hi podem trobar. Anirem fent activitats i us ho anirem contant…
Publicat dins de General
Deixa un comentari