
Aquest llibre se l’ha llegit l’Andrea Ribó i ens ha donat la seva opinió: “M’ha agradat però la he trobat una mica avorrit, perquè les coses passen molt lentament. M’ha agradat més la part en que estan a la granja del Mark i m’he identificat amb la Mila perquè m’agrada molt com és el seu personatge”.