3r i 4rt ESO

Welcome to our site. Please, leave a message on Categories 3r i 4rt ESO. Siusplau, mira i comenta aquestes pàgines web i deixa un comentari a Categories 3r i 4rt ESO

URL

Vocabulary

http://www.clicknlearn.net/

Grammar

http://www.autoenglish.org/freeexercises.htm
http://www.englishpage.com/
http://www.usingenglish.com/students.html

Reading &Writing

http://www.xtec.net/crle/02/middle_ages/

Avaluació continuada (40% avaluació formativa 60 % avaluació sumativa)*

Avaluació inicial Es farà a l’inici de cada unitat oralment, activació coneixements previs a cada sessió.
Avaluació formativa (40%) = competències socioculturals i d’altres 10 % asssistència,10 % actitud, 20 % Treballs escrits o orals demanats (10% llibreta 10% workbook)
Avaluació sumativa ( 60%) = competències lingüístiques les destreses, en especial, les 4 lingüísticas, 15 % cadascuna: 15 % Comprensió oral; 15% Comprensió escrita; 15 % Expresió oral i interacció; 15% Expresió escrita.
L’objectiu és ser competent en:
Competent in Use of English and vocabulary (25%)
Grammar Exams
Vocabulary Exams (including
irregular verbs, CD-Rom exercises
and other selfcorrection activities)
Project and co-operative work
Competent in Writing and notebook (or dossier) (25%)
Contingut de Project work
Compositions (at least 2 per term)
Opinió personal de les lectures
Apunts i exercicis de la llibreta
Traduccions i producció de llistes, quadres resum, etc.
Competent in Speaking (25%)
Activitats orals
Examens orals de les lectures
Pronunciació correcta
Interacció en anglès a l’aula
Competent in Reading and Listening (25%)
Reading Exams
Comprensió de les lectures, instruccions
Listening Activities
CD-Rom exercices

*Si s’assisteix a classe, és dona un comportament adequat i es fan els deures. Ja sabeu que es pot perdre el dret a l’avaluació continuada on prioritza la nota de la última avaluació. En cas contrari, la nota màxima a la prova global de juny que permet recuperar serà de Suficient. Per aprovar el curs/ per ser competent, s’haurà de tenir aprovada la 3ª avaluació i una altra.

Qualsevol cosa no lliurada comptarà com un 0. Si es lliura amb retard, la nota màxima és de Suficient.

English Notebook/ Valoració llibreta:

(1.-Correcció de les activitats, 2.-Diferències entre títols, enunciats, redactat 3.-Lletra entenedora 4.-Totes les activitats realitzades, 5.-Dates de les activitats, no deixar espais en blanc):

  • Les recollirem de tant en tant i/o al final de la unitat i/o trimeste per posar nota. Al llarg del trimestre ens les podeu ensenyar per a que us orientem sobre si les feu bé.
  • Has de fer una portada per cada unitat ben maca (pots afegir-hi dibuixos) i incloure la informació en anglès , si fas dossier has d’enumerar els fulls i un índex (Table of contents) i entregar-ho en portafolis:
  • Inclourà els apunts de classe. Si prens notes bé a la classe no caldrà que les passis a net. A casa repasa amb el diccionari i pots afegir-hi il·lustracions. A la part de darrera i girant la llibreta inclouràs les activitats de les lectures obligatòries.

ENGLISH

(Unit- Title)


Full name:_____

Teacher:______

HSchool:IES Joanot

Class-group:____

Date:____



TABLE OFCONTENTS:

Contents Pages

1 Introduction……………1-2

2 Exercises p.34…………. 3

3 Grammar……………….4-5

4 Composition………….. 6

5 Dialogue p.37………….. 7

6 …

  • Cal incloure les fotocòpies que us donem. Les fotocòpies que ocupin mitja pàgina cal enganxar-les en un full gran si fas dossier. Tot ha d’estar en ordre cronològic i ben presentat.
  • Has d’incloure tots els exercicis amb l’enunciat excepte aquells que fem al workbook.
  • Si inclous una llista de vocabulari nou i alguna traducció-treball opcional a cada unitat i/o de les lectures, tindràs puntuació extra. Pots tenir sempre un full a mà per anar-les afegint. (bonus points).

Mínims de primer cicle + els de segon cicle (3r i 4rt de l’ESO)

Saber mantenir una conversa senzilla amb una persona nadiua en diferents contextos (en conèixer-la, en una botiga, en un restaurant, al carrer etc.).
Fer servir en tot moment aquelles expressions en anglès que ens permeten interactuar dins de l’aula.
Identificar les diferents categories gramaticals dins la frase : nom, adjectiu, verb, adverbi, article, subjecte i predicat, complement directe i indirecte.
Començar a organitzar l’informació en frases i paràgrafs diferents a l’hora de presentar petits textos escrits.
Saber conjugar en present, passat i futur els verbs regulars i irregulars.
Reconèixer els errors i autocorregir-se (com ara la concordança entre subjecte i verb, la manca de subjecte and so on).
Començar a fer servir alguns connectors simples en els textos orals i escrits (« to begin with », « first », «after that », « and », « but», « because », and so on).
Ser capaç de parlar breument de projectes immediats o d’experiències viscudes, fent servir correctament el futur i el passat.
Identificar altres temps verbals, com ara els “progresius” o “perfectes”.
Entendre textos escrits i orals autèntics de mitja llargada per tal d’informar-se o actuar (tríptic turístic, publicitat, etc.)
Saber comprendre i escriure petits textos en llengua anglesa (carta postal, correu electrònic informal, carta de presentació, chat).
Saber consultar els diccionaris bilingües i monolingües en qualsevol format.
Aprendre a aprofitar les noves tecnologies per a l’aprenentatge del anglès, el descobriment del món de parla anglesa i la participació en la vida social.
Tenir una actitud positiva i de respecte envers la llengua anglesa i els companys que la parlen i l’utilitzen a l’aula.
Mostrar predisposició per al treball colaboratiu.
Als alumnes nouvinguts i de USEE se’ls farà un test de diagnòstic i se’ls donarà un dossier de English grammar, la primera part del dossier s’exigirà a primer cicle i la segona al segon cicle. Se’ls valorarà més el treball d’aula i faran els mateixos exàmens que la resta de la classe, malgrat que se’ls valorarà més els exercisis de vocabulari.

END-OF-YEAR TEST 3-4 ESO 2010-2011

Spotlight4 ( + Revision Spotlight3, 2 and 1) and Reported Speech

Spotlight3 ( + Revision Spotlight2 and 1)

Proves extraordinàries

3ESO A/B/C: 3r A: Dijous 18 3r B:Dimarts 16 3r C: Dijous 18

Activitats per presentar:

Tal i com heu estat informats, convé que tots els alumnes que us heu de presentar a la prova extraordinària d’anglès feu les activitats de recuperació i millor. Recordeu que les heu d’entregar a la vostra professora el dia de la prova.

Repàs

Workbook + revision pages Workbook + extension pages (revision included) Selection of 7 activities

Millora

Selection of 7 activities Basics/Standard exam Advanced exam (for students who want a higher mark)

CONTENTS

VOCABULARY

Hobbies and interests, similar words

Adjectives to describe feelings,

verb+ noun

Shops, two-word nouns

Housework, make and do

Adjectives to describe personality, negative prefixes

Adventure sports and verb get

GRAMMAR

Be and have got: present simple, can, present continuous

Present simple, frequency adverbs, present tense contrast

Past simple, could/couldn’t, was/were

Past continuous, adverbs

Have to, some and any, much,many and a lot

Comparative and superlative adjectives, too and enough

Present perfect affirmative,negative and interrogative, present perfect with just, since and for.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *