2n ESO

Welcome to our site. Please, leave a message on Categories 2n ESO. Siusplau, mira i comenta aquestes pàgines web i deixa un comentari a Categories 2n ESO

URL

Vocabulary

http://www.edu365.com/eso/muds/angles/doctor/index.htm
http://www.vocabulary.co.il/
http://www.manythings.org/vocabulary/

Grammar

http://www.mansioningles.com/

Reading &Writing

http://www.xtec.net/crle/02/my_statue/index.htm

Avaluació continuada (40% avaluació formativa 60 % avaluació sumativa)*

Avaluació inicial Es farà a l’inici de cada unitat oralment, activació coneixements previs a cada sessió.
Avaluació formativa (40%) = competències socioculturals i d’altres 10 % asssistència,10 % actitud, 20 % Treballs escrits o orals demanats (10% llibreta 10% workbook)
Avaluació sumativa ( 60%) = competències lingüístiques les destreses, en especial, les 4 lingüísticas, 15 % cadascuna: 15 % Comprensió oral; 15% Comprensió escrita; 15 % Expresió oral i interacció; 15% Expresió escrita.
L’objectiu és ser competent en:
Competent in Use of English and vocabulary (25%)
Grammar Exams
Vocabulary Exams (including
irregular verbs, CD-Rom exercises
and other selfcorrection activities)
Project and co-operative work
Competent in Writing and notebook (or dossier) (25%)
Contingut de Project work
Compositions (at least 2 per term)
Opinió personal de les lectures
Apunts i exercicis de la llibreta
Traduccions i producció de llistes, quadres resum, etc.
Competent in Speaking (25%)
Activitats orals
Examens orals de les lectures
Pronunciació correcta
Interacció en anglès a l’aula
Competent in Reading and Listening (25%)
Reading Exams
Comprensió de les lectures, instruccions
Listening Activities
CD-Rom exercices

*Si s’assisteix a classe, és dona un comportament adequat i es fan els deures. Ja sabeu que es pot perdre el dret a l’avaluació continuada on prioritza la nota de la última avaluació. En cas contrari, la nota màxima a la prova global de juny que permet recuperar serà de Suficient. Per aprovar el curs/ per ser competent, s’haurà de tenir aprovada la 3ª avaluació i una altra.

Qualsevol cosa no lliurada comptarà com un 0. Si es lliura amb retard, la nota màxima és de Suficient.

English Notebook/ Valoració llibreta:

(1.-Correcció de les activitats, 2.-Diferències entre títols, enunciats, redactat 3.-Lletra entenedora 4.-Totes les activitats realitzades, 5.-Dates de les activitats, no deixar espais en blanc):

  • Les recollirem de tant en tant i/o al final de la unitat i/o trimeste per posar nota. Al llarg del trimestre ens les podeu ensenyar per a que us orientem sobre si les feu bé.
  • Has de fer una portada per cada unitat ben maca (pots afegir-hi dibuixos) i incloure la informació en anglès , si fas dossier has d’enumerar els fulls i un índex (Table of contents) i entregar-ho en portafolis:
  • Inclourà els apunts de classe. Si prens notes bé a la classe no caldrà que les passis a net. A casa repasa amb el diccionari i pots afegir-hi il·lustracions. A la part de darrera i girant la llibreta inclouràs les activitats de les lectures obligatòries.

ENGLISH

(Unit -Title)

Full Name:_____

Teacher:______

HSchoolIESJoanot

Class-group: _____

Date:____


TABLE OFCONTENTS:

Contents Pages

1 Introduction……………1-2

2 Exercises p.34…………. 3

3 Grammar……………….4-5

4 Composition………….. 6

5 Dialogue p.37………….. 7

6 …

  • Cal incloure les fotocòpies que us donem. Les fotocòpies que ocupin mitja pàgina cal enganxar-les en un full gran si fas dossier. Tot ha d’estar en ordre cronològic i ben presentat.
  • Has d’incloure tots els exercicis amb l’enunciat excepte aquells que fem al workbook.
  • Si inclous una llista de vocabulari nou i alguna traducció-treball opcional a cada unitat i/o de les lectures, tindràs puntuació extra. Pots tenir sempre un full a mà per anar-les afegint. (bonus points).

Mínims de primer cicle

Saber fer una presentació oral i per escrit d’un mateix o d’una altra persona que inclogui el nom, l’edat, la professió, la nacionalitat, les llengües que es parlen i els gustos, així com saber fer preguntes demanant aquesta informació per tal de mantenir petites converses.

Fer servir en tot moment aquelles expressions en anglès que ens permeten interactuar dins de l’aula.

Identificar les diferents categories gramaticals dins la frase : nom, adjectiu, verb, adverbi, articles, així com el subjecte i el predicat.

Saber conjugar en present els verbs regulars i irregulars.

Utilitzar correctament els adverbis de causa «why» i « because».

Ser capaç de parlar breument de projectes futurs o de records del passat fent servir el temps verbal adient (passat o futur amb « will » o « going to »), tot i que no sigui de forma acurada.

Identificar i traduïr i conjugar tots els verbs irregulars de la llista.

Entendre informació essencial de petits textos escrits i orals sobre temes senzills i familiars per a l’edat de l’alumne (les activitats extraescolars, les vacances, etc.).

Saber comprendre i escriure petits textos en llengua anglesa (carta postal, correu electrònic informal).

Saber utilitzar i consultar un diccionari bilingüe tant en format paper com digital i descobrir els diccionaris monolingües.

Aprendre a aprofitar les noves tecnologies per a l’aprenentatge del anglès, el descobriment del món de parla anglesa i la participació en la vida social.

Tenir una actitud positiva i de respecte envers la llengua anglesa i els companys que la parlen i l’utilitzen a l’aula.

Mostrar predisposició per al treball colaboratiu.

Als alumnes nouvinguts i de USEE se’ls farà un test de diagnòstic i se’ls donarà un dossier de English grammar, la primera part del dossier s’exigirà a primer cicle i la segona al segon cicle. Se’ls valorarà més el treball d’aula i faran els mateixos exàmens que la resta de la classe, malgrat que se’ls valorarà més els exercisis de vocabulari.

END-OF-YEAR TEST 2 ESO 2010-2011
Build up 2 (+ contents of Build up 1)
Proves extraordinàries 2ESO B: 16 de juny
A, C: 17 de juny

Activitats per presentar:
Tal i com heu estat informats, convé que tots aquells alumnes que us hagueu de presentar a la prova extraordinària d’anglès del 17 de juny feu aquestes activitats de repàs o millora i les entregueu a la vostra professor/a el dia de la prova.
Repàs

Workbook + revision pages
Workbook + extension pages
Notebook/s or dossiers with readers vocabulary
Millora

Notebook/s or dossiers with readers vocabulary
Selection of 7 activities
Selection of 7 activities
Basics/Standard exam
Advanced exam (for students who want a higher mark)

CONTENTS
VOCABULARY
Jobs & places of work
Transport
In the home & parts of a house
GRAMMAR
Present Simple
Present Continuous
Comparatives
Past Simple
Past Continuous

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *