Estructura organitzativa
Les funcions i les responsabilitats dels diferents actors implicats en l’estructura organitzativa vénen determinades per l’Administració de la Generalitat, d’acord amb les competències que se’ls atorga i que es regulen amb les disposicions legals i les normes vigents.
En la gestió de la prevenció de riscos laborals al Departament d’Educació, cal destacar les figures següents:
Servei de Prevenció de Riscos Laborals del Departament | Unitats administratives que gestiona la prevenció de riscos laborals:
|
Servei de Prevenció del Consorci d’Educació de Barcelona | |
Seccions de prevenció de riscos laborals del Departament
|
Unitats administratives presents a cadascun dels serveis territorials que gestionen la prevenció de riscos laboral als centres i a les persones que presten servei en el seu àmbit territorial. |
Coordinador/a de prevenció de riscos laborals
|
Treballador/a qui se li designa promoure i coordinar les actuacions en matèria de salut i prevenció de riscos laborals a cada centre de treball del Departament. |
Delegat/ada de prevenció | Representants dels treballadors amb funcions específiques en matèria de prevenció de riscos laborals. |
Representants dels treballadors amb funcions específiques en matèria de prevenció de riscos laborals. | Òrgan paritari i col·legiat de participació destinat a la consulta regular i periòdica de les actuacions en matèria de prevenció de riscos.
El departament té 11 comitès:
|
Comissió Paritària de Prevenció de Riscos Laborals (CPPRL) | De tot el personal del Departament d’Educació. |
Contactes dels serveis centrals i de les àrees territorials
Les adreces postals les podeu consultar a l’apartat Àrees territorials i seus.
Tarragona
riscos_lab_tar.educacio@gencat.cat
Telèfon: 977 251 440 ext. 5106